کد خبر: ۶۹۵۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

نامه‌ حاجی‌بابایی به نوبخت درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر ضرورت توجه به برخی کاستی‌ها در بودجه ١۴٠٠ خواستار تبیین همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری و لشکری شد.
نامه‌ حاجی‌بابایی به نوبخت درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
آفتاب‌‌نیوز :

در نامه حمیدرضا حاجی‌بابایی خطاب به محمدباقر نوبخت آمده است:

باتشکر از تلاش های جنابعالی وهمکاران محترم در اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، برخی از ایرادات، کاستی‌ها و ابهامات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰را جهت اصلاح و تقدیم به مجلس شورای اسلامی یادآوری می‌کند. مستدعی است دستور فرمایید، علاوه بر شفاف سازی و واقع نمایی و رعایت شاخص‌های کلان لایحه بودجه بویژه تورم، ضریب جینی، اشتغال، ارزش پول ملی، فقرزدایی، امنیت غذایی و دارویی، نجات بورس از وضعیت نابسامان کنونی و پیام مثبت برای مردم، موارد ذیل:

۱_ میزان اعتبار اجرای نظام رتبه بندی معلمان

۲_ اعتبار مورد نیاز اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و... با اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی

۳_ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارگران سازمان تامین اجتماعی، با بازنشستگان کشوری و لشکری و تحکیم حقوق کل بازنشستگان

۴_اصلاح حقوق کارکنان مظلوم زندان‌ها

۵_نگاه عالمانه به حقوق کسانی که در جزایر جنوب کشور مانند عسلویه جان خود را در کف دست قرار داده‌اند را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تبیین و اصلاح فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
منصورکریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
سلام سال تمام شد بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی حقش ندادن کلاه بزرگ گذشتن. روی سرشان خدا ازتون نگذرد دولت برشکسته میرود دولت بعدی می آید می گویند خزانه خالی است سازمان تامین اجتماعی حقش خوردن رفت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین