کد خبر: ۶۹۵۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
تبلیغات

راهنمای خرید اینورتر با بهترین قیمت

اینورترها با نام مبدل برق دستگاه الکترونیکی نیز شناخته می‌شود.
راهنمای خرید اینورتر با بهترین قیمت
آفتاب‌‌نیوز :

در یک تعریف ساده می توانیم بگوییم که اینورتر سبب می‌شود که جریان مستقیم به جریان متناوب تبدیل گردد و به بیانی دیگر تبدیل جریان DC به AC را انجام  می‌دهد. اینورترها با نام مبدل برق دستگاه الکترونیکی نیز شناخته می‌شود. کنترل جریان AC می‌توانند با توجه به نیاز در هر ولتاز و فرکانس موجودی به واسطه مدارها و ترانسفروماتورهای مناسب انجام گردد.

اینورترها دارای قطعات متحرک نمی‌باشد و می‌توانم بگویم در موارد بسیار گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. حتی از نمونه‌های ساده استفاده از اینورتر می‌توان به منبع تغذیه کامپیوتر اشاره کرد؛ ورودی اینورتر ها را می توانیم به دو گروه تک فاز و سه فاز  تقسیم نماییم.

 اما باید در نظر داشته باشید که تمامی اینورترها دارای خروجی‌های سه فاز می‌باشند؛ اگر اینورتر‌ها توان بالای سه اسب را داشته باشند تنها از ورودی سه فاز برای آنها استفاده می‌شود. البته اینورترهایی که دارای توان پایین‌تری هستند، هشداری مبنی بر عدم استفاده از آنها برای روشن کردن لامپ‌های فلورسنت معمولی می‌باشد و این هشدار به این علت است که خازن تصحیح توان به شکل موازی با لامپ متصل شده است و زمانی که خازن برداشته شود این مشکل نیز برطرف می‌گردد.

راهنمای خرید اینورتر با بهترین قیمت

در خصوص قیمت اینورتر نمی‌توان مبلغی را به شکل مشخص شده عنوان کرد چرا که عوامل بسیار متعددی وجود دارد که هر کدام از آنها می تواند تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار بگیرد و تاثیر مستقیمی بر روی اینورترها داشته باشد. در هر صورت برای استعلام قیمت اینورتر و خرید اینورتر می‌توان به وب‌سایتهای همچون https://tehranbargh.com/ مراجعه کرد که این مجموعه سعی کرده است تا بتواند بهترین محصولات را با منصفانه ترین قیمت ها در اختیار مشتریان عزیز خود قرار بدهد. در هر صورت ما به شما توصیه می کنیم که به سراغ مجموعه های نامعتبر و ناشناخته برای خرید اینورتر نروید چرا که متاسفانه عده ی تنها به فکر سودجویی خودشان هستند و رضایت مشتریان را مدنظر نمی گیرند و در صورتی که مشتری از خرید محصولی احساس رضایت نداشته باشد آنها به تعهدات خودشان پایبند نخواهند بود.

تعمیر اینورتر

سوالی که ذهن بسیاری را به خود مشغول می‌کند مربوط به تعمیر اینورتر است و مشتریان همواره می‌خواهند بدانند که آیا اینورترها قابل تعمیر هستند یا خیر؟

در صورتیکه اینورتر جز مدل‌های قدیمی‌تر باشد قطعاً تعمیر آن و دسترسی به قطعات یدکی اینورتر کاری سخت و دشوارتر بوده است ولی تصمیم‌گیری در مورد این که شما بخواهید به تعمیر اینورتر یا برای تعویض آن اقدام کنید آنقدر هم که شما فکر می‌کنید کار دشوار و سختی نخواهد بود؛ در واقع اینورترها اسب‌های کاری بوده‌اند که دارای دوام بسیار زیاد نیز می‌باشد و در واقع اگر اینورتر شما دچار مشکل می‌شود شما می‌توانید با بهترین تعمیرگاه‌های اینورتر تماس بگیرید و درخواست تعمیر اینورتر خود را ثبت نمایید‌.

در پروسه تعمیر اینورتر تستهای که برای تعمیر این تجهیز مهم هستند شامل تست کنترل سرعت موتور القایی و تست ورودی/ خروجی‌های دیجیتال و آنالوگ می‌باشد که باتوجه به نیازهای مشتری و در حالت تجهیز صورت می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین