کد خبر: ۶۹۵۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

ادامه روند خوب آلومینیوم با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه روند خوب خود در لیگ برتر موفق شد در دیداری خارج از خانه نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.
ادامه روند خوب آلومینیوم با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان
آفتاب‌‌نیوز :

در اولین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به قضاوت جواد رحیم زاده به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این مسابقه در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان رسول خطیبی خاتمه یافت.

در ابتدای بازی، ۲ تیم عملکرد پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند. در حالی که مسابقه در نیمه نخست با تساوی بدون گل در جریان بود، آلومینیوم دروازه تیم میزبان را باز کرد. در دقیقه ۴۳ تیم میهمان روی یک پرتاب بلند اوت صاحب موقعیت شد که در شلوغی محوطه جریمه مهدی حسینی گل اول بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری شاگردان رسول خطیبی خاتمه بیابد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم باز هم تیم آلومینیوم حریفش را غافلگیر کرد و در دقیقه ۴۸ در یک ضد حمله سرعتی، مهدی حسینی پس از پشت سر گذاشتن دروازه‌بان نفت دروازه تیم میزبان را برای دومین بار متوالی باز کرد.

در ادامه شاگردان مجتبی حسینی در حالی برای جبران نتیجه تلاش می‌کردند موفق شدند روی ارسال از نقطه کرنر و ضربه سر ساسان حسینی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

پس از آن نیز تلاش تیم میزبان برای جبران نتیجه ثمری نداشت و این مسابقه با برتری ۲ بر یک شاگردان رسول خطیبی خاتمه یافت.

با این نتیجه آلومینیوم ۲۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی رسید. نفت مسجد سلیمان ۱۸ امتیازی هم در رده یازدهم جدول جای گرفت.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ۴ بازی اخیر خود با ۳ بر و یک تساوی ۱۰ امتیاز کسب کرده است.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

فرهاد مجد، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی.

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، محمد ایران‌پوریان، رامتین سلیمان‌زاده، سید مهدی حسینی، مصطفی احمدی، امید سینک، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، نیما درودی و میثم آقایی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین