کد خبر: ۶۹۵۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶

برد نفس‌گیر اتلتیکو در خانه گرانادا؛ سیمئونه حریف می‌طلبد

اتلتیکو مادرید دهمین هفته بدون باخت خود را هم پشت سر گذاشت و به نهمین برد در این برهه دست پیدا کرد؛ قربانی این هفته تیم گرانادا بود.
برد نفس‌گیر اتلتیکو در خانه گرانادا؛ سیمئونه حریف می‌طلبد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های گرانادا و اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نوئوو لوس کارمنس به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان دیگو سیمئونه با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست پیدا کردند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند.

دفاع چند لایه گرانادا مانع از گلزنی اتلتیکو در نیمه اول شد اما این مقاومت در دقیقه ۶۳ در هم شکست. مارکوس یورنته موفق شد با شوتی دقیق تیمش را پیش بیندازد اما در عین تعجب سه دقیقه بعد یانگل هررا کار را به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود. آنخل کوریا در دقیقه ۷۳ موفق شد برای بار دوم اتلتی را پیش بیندازد و البته تاثیر مدافع گرانادا هم در گل شدن این توپ بی تاثیر نبود.

با این پیروزی ۲ بر یک، اتلتیکو مادرید به هفدهمین برد این فصل رسید و از ۲۱ بازی به امتیاز ۵۴ رسید تا فاصله‌اش با رئال مادرید رده دومی از یک بازی کمتر به هشت امتیاز افزایش پیدا کند. گرانادا هم با ۳۰ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت. تیم سیمئونه در ۱۰ بازی اخیر لالیگایی شکست نخورده و به ۹ پیروزی دست پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین