کد خبر: ۶۹۵۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

رضا هوش‌ور، عکاس امام‌ و انقلاب درگذشت

«رضا هوش‌ور» صاحب عکاسی قدس در سن ۷۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.
رضا هوش‌ور، عکاس امام‌ و انقلاب درگذشت
آفتاب‌‌نیوز :

«رضا هوش‌ور» صاحب عکاسی قدس که در جریان انقلاب اسلامی عکس‌های بسیاری حتی از پرتره حضرت امام(ره) ثبت کرده بود، روز ۲۲ بهمن امسال در سن ۷۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

حمید داودآبادی، نویسنده دفاع مقدس با اعلام این خبر نوشت: با شماره که تماس گرفتم، جوانی از آن سوی تلفن با بغض خبری داد که خشکم زد: بابا طبق روال همه ساله، رفت راهپیمایی ۲۲ بهمن و بیعتش را با رهبر و انقلاب تجدید کرد، به خانه که آمد رو به قبله خوابید که استراحت کند و ... بر اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تقدیم کرد.

حاج رضا هوش‌ور هنرمند بزرگی که عکس‌های اختصاصی او از حضرت امام خمینی و دیگر شخصیت‌ها و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، برای شیفتگان انقلاب فراموش ناشدنی است.

آن روزها که نه اینترنتی بود و نه کامپیوتر و نه چاپ و بنر، «عکاسی قدس» حوالی میدان بهارستان پشت ساختمان ‌مجلس، جایی بود که دهه ۶۰ پاتوق خیلی‌ها از جمله ما جوانان پرشوری بود که به دنبال تصاویر ناب از امام و شهدا بودیم.

یادش بخیر، با شهیدان نادر و کیوان محمدی، مصطفی کاظم زاده، علی مشاعی، حسین نصرتی و ... آن روزها پاتوق‌مان آنجا بود.
عکس‌های جدید امام و شخصیت‌ها از جمله هاشمی رفسنجانی، مشکینی، موسوی اردبیلی و شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر، چمران و دیالمه را که عکسبرداری آنها غالباً کار خودش بود، به قیمت هر قطعه عکس با سایز ۹ در ۱۲ سانتی متر، ۴۰ ریال می‌خریدیم.

رضا هوش‌ور، عکاس امام‌ و انقلاب درگذشت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین