کد خبر: ۶۹۵۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

خیز مجدد کرونا در همدان/ بستری روزی ۳۰۰ نفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان رفتار و خیز مجدد کرونا را به طور مستقیم مرتبط با رفتار مردم دانست و گفت: درحال حاضر شاهد روند افزایشی و یا کاهشی شیوع کرونا در استان نبوده ایم و تعداد موارد بستری روزانه همواره بین ۲۶۰ تا ۳۰۰ نفر نوسان دارد.
خیز مجدد کرونا در همدان/ بستری روزی ۳۰۰ نفر
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر ابراهیم جلیلی با اشاره به ورود واکسن کرونا از چندروز گذشته و توزیع آن با اولویت کادردرمان شاغل در بخش‌های مراقبت ویژه، مطرح کرد: بیمارستان‌های سینا، شهید بهشتی، بعثت، آتیه و امام حسین(ع) ملایر در استان همواره در زمره مراکزی هستند که تعداد بالای بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش کرده اند، از این رو اولویت واکسیناسیون، کادر شاغل در بخش ICU این بیمارستان‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در چهار روز گذشته ۲۳۵ دُز واکسن به کادر درمان تزریق شده است، اظهار کرد: در مجموع ۱۲ هزا نفر تحت عنوان کادردرمان در استان مشغول خدمت هستند و واکسیناسیون تمام افراد واجد شرایط به تدریج با توجه به محموله های ارسالی با اولویت کادردرمان انجام خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، جلیلی با اشاره به اینکه واکسیناسیون کامل تا اواخر شهریورماه سال آینده به طول خواهد انجامید، خاطرنشان کرد: واکسن های وارد شده باید در دو دُز به دست افراد برسد و محموله جدید واکسن ارسالی در روز گذشته، طی یک هفته جاری به استان ارسال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین