کد خبر: ۶۹۵۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

بورس دوباره دست به عصا شد!

شروع معاملات بازار سهام امروز با روند صعودی شاخص‌سازان همراه بود اما فشار عرضه افزایش یافت و بورس در حال عقبگرد است.
بورس دوباره دست به عصا شد!
آفتاب‌‌نیوز :

تغییر دامنه نوسان و کاهش دامنه نوسان منفی سهم‌ها باعث روند بازار سهام تغییر کند اما از همان ابتدا کارشناسان بازار عقیده داشتند تغییر دامنه نوسان به تنهایی نمی‌تواند باعث تغییر روند بازار سهام شوند و فقط می‌تواند به صورت مقطعی بورس را مثبت کند.

این روزها جذب نقدینگی یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی بورس شده و به دلیل بی‌اعتمادی سهامداران به بازار سهام نقدینگی زیادی از بازار سهام خارج شده است و به عقیده کارشناسان بورس در حال حاضر برای متعادل شدن حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز دارد. در جریان معاملات روز گذشته حدود ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از صندوق‌های بادرآد ثابت خارج شد و این نشان از روانه شدن نقدینگی به بورس بود اما روند بورس امروز با عرضه بیشتری همراه است.

بسیاری از سهامداران چند روز مثبت شدن روند بورس را فرصتی برای خروج می‌دانند به همین دلیل فشار فروش در این محدوده بیشتر شده است.

به نظر می‌رسد در ادامه روند معاملات اگر از بازار سهامم حمایت نشود شاخص کل روند نزولی پیدا خواهد کرد.

بعد از گذشت دقایق ابتدایی معاملات بازار سهام عرضه افزایش یافت و روند بورس منفی شد و انگار بورس فعلا نمی‌خواهد بر اساس متغییرها حرکت کند، همچنین عقبگرد بورس در حالیست که قیمت دلار در بازار سهام به حدود ۲۶ هزار تومان رسیده است و رو به رشد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین