کد خبر: ۶۹۵۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
معاون انتظامی فارس تشریح کرد

جزئیات درگیری ۳ جوان در مرودشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به انتشار فیلمی از یک درگیری در ارتفاعات شهرستان مرودشت، به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت.
جزئیات درگیری ۳ جوان در مرودشت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کاووس محمدی گفت: روز ۲۴ بهمن سه جوان در دامنه کوه رحمت‌آباد شهرستان مرودشت با یکدیگر درگیر شده و یکی از این افراد به پائین کوه سقوط می‌کند و فیلمی از این حادثه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش پلیس فارس، محمدی گفت: ماموران پلیس با اطلاع از حادثه سریعا به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌ها متوجه می‌شوند که هر سه جوان از اهالی روستایی در شهرستان مرودشت بوده‌اند که به دلیل اختلاف با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنان از کوه سقوط کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه به موقع توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده است، حال عمومی مصدوم را خوب اعلام و اضافه کرد: ضاربان قبل از حضور ماموران پلیس، از محل متواری شده بودند.

محمدی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، خودروی ضاربان توسط پلیس توقیف شده و هر ۲ ضارب که جوانانی ۲۵ و ۲۶ ساله هستند، شناسائی شده‌اند و به زودی دستگیر می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می‌شود، گفت: پلیس با هرگونه هنجارشکنی، برخوردی قانونی و قاطع داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین