کد خبر: ۶۹۵۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

دستگیری شروری که با تهدید چاقو گوشی‌های همراه را سرقت می‌کرد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور21 ساله با اعتراف به 23 فقره سرقت به عنف در شهرستان شاهرود خبر داد.
دستگیری شروری که با تهدید چاقو گوشی‌های همراه را سرقت می‌کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عبداله حسنی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های متعدد مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه نوجوانان در سطح شهرستان شاهرود، بلافاصله موضوع در جلسه ای فوق العاده مطرح و پیگیری های ماموران انتظامی در این راستا آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه و دریافت اظهارات مال باختگان مشخص کردند موتورسواری درشت اندام با چهره‌ای پنهان در محله‌های خلوت با استفاده از زور و تهدید چاقو گوشی‌های همراه نوجوانان را با شیوه‌ای خاص سرقت می‌کند.

سردار حسنی با اشاره به تشدید اقدامات انتظامی و فعالیت اطلاعاتی ماموران در این راستا گفت: در نهایت متهم مورد نظر با مشارکت و جدیت پلیس در یکی از خیابان های شهر شناسایی و دستگیر شد.

این مسئول ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: جوان 21 ساله در بازجویی‌های تخصصی خود به ناچار به 23 فقره سرقت به عنف گوش تلفن همراه در سطح شهرستان شاهرود اعتراف کرد

همچنین سرهنگ میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق معتاد با اعتراف به 26 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و کارخانه های تعطیل شده در سطح شهرستان گرمسار خبر داد.

سرهنگ سید علی میراحمدی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره و کارخانه های تعطیل شده در سطح شهرستان گرمسار، موضوع به صورت ویژه در قرارگاه مبارزه با سرقت این شهرستان مطرح و شناسایی عامل یا عاملان واقعه در دستور کلیه واحد های انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه لجران این شهرستان نیز در فعالیت های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی خود فردی معتاد و سابقه دار را در این راستا شناسایی کردند.

سرهنگ میراحمدی به هماهنگی های لازم قانونی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در یک عملیات هماهنگ و ضربتی سارق 38 ساله دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.

این مسئول انتظامی استان تصریح کرد: مجرم دستگیر شده در بازجویی های خود به 26 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره و کارخانه های تعطیل شده در سطح شهرستان گرمسار اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان انگیزه مجرم از ارتکاب جرایم را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کرد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه سارق دستگیر شده به مرجع قضائی ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین