کد خبر: ۶۹۵۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

اسکوچیچ: سورپرایزی در لیست تیم ملی نداریم/ نقطه ضعف ما در خط دفاع است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: لژیونرهای خوبی خصوصا در خط حمله داریم؛ بیشتر نقطه ضعف ما در دفاع هست که باید آن را پوشش دهیم.
اسکوچیچ: سورپرایزی در لیست تیم ملی نداریم/ نقطه ضعف ما در خط دفاع است
آفتاب‌‌نیوز :

دراگان اسکوچیچ در حاشیه بازی تیم‌های سایپا و تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آخرین وضعیت تیم ملی و لغو بازی‌های فروردین‌ماه اظهار داشت: جلسه‌ای با ای‌اف‌سی داریم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. هر موقع مسابقات برگزار شود ما ۱۰۰ درصد آماده هستیم.

وی درباره کیفیت لیگ برتر و بازیکنان خاطرنشان کرد: هم چیزهای مثبت هست و هم منفی. این لیگی است که ما داریم و باید از بین همین بازیکنان نفرات را برای تیم ملی انتخاب کنیم. سخت کار می‌کنیم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم.

اسکوچیچ درباره درخشش لژیونرها افزود: لژیونرهای خوبی خصوصا در خط حمله داریم. بیشتر نقطه ضعف ما در دفاع هست که باید آن را پوشش دهیم.

وی درباره برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی ایران گفت: الان نمی‌توانیم صحبت کنیم. باید منتظر جلسه ای‌اف‌سی باشیم. ولی شکی نیست که ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا اوضاع تیم ملی را به بهترین شکل تغییر دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که در لیست تیم ملی سوپرایزی خواهد بود یا خیر اذعان داشت: سورپرایزی در کار نیست. بهترین بازیکنان را دعوت می‌کنیم. هر بازیکنی که به سطح کیفی مدنظر ما در تیم ملی برسد دعوت خواهد شد. به فکر بهتر کردن تیم ملی هستم و همین برای من مهم است.

اسکوچیچ در پایان درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی برای مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت ها را داده است یا خیر گفت: ما سه بازی را باید در خانه برگزار کنیم. به نفع ما هم هست که بازی‌ها را در کشورمان برگزار کنیم. با این حال هر جا مسابقات برگزار شود ما آماده هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین