کد خبر: ۶۹۵۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

استیو بنن معتقد بود ترامپ مبتلا به زوال عقل شده است

استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید بر اساس محتوای یک کتاب جدید، معتقد است دونالد ترامپ مبتلا به بیماری زوال عقل شده و یک طرح مخفیانه برای کنار گذاشتن این رئیس جمهور سابق از طریق متمم ۲۵ قانون اساسی را در نظر گرفته بود.
استیو بنن معتقد بود ترامپ مبتلا به زوال عقل شده است
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ایندیپندنت، ایرا روزن، تهیه کننده سابق برنامه ۶۰ دقیقه این مساله را در کتاب جدیدش مطرح کرده است. روزن در یک پادکست که روز سه شنبه منتشر شد به مایکل ایسیکوف در یاهونیوز گفت: استیو بنن دریافت که دونالد ترامپ دارد همان ماجراها را دوباره و دوباره تکرار می کند. او ادامه داد: یک ستون نوشته شده توسط دیوید بروکس در نیویورک تایمز وجود داشت که عنوان کرد سناتورهای جمهوریخواه برای دیدن ترامپ به کاخ سفید رفتند و آنجا شنیدند که او حرف خودش را تکرار می کند و دریافتند که ممکن است او مبتلا به مراحل اولیه زوال عقل (دمانس) شده باشد.

وی ادامه داد: بنن این را مرتب میگفت و میخواست نسبت به آن کاری انجام دهد.

روزن در کتابش تحت عنوان " ساعت لحظه شمار: پشت صحنه در ۶۰ دقیقه" می نویسد پیامکهایی هست که ثابت می کنند بنن به دنبال کنار گذاشتن ترامپ از ریاست جمهوری بوده از جمله یک پیامک که در آن آمده است: "شما لازم است متمم ۲۵ را اجرا کنید. به هر ترتیب برادر من هرگز شما را به مسیر غلط هدایت نمی کنم".

روزن در کتابش می نویسد که روابط دونالد ترامپ و استیو بنن زمانی به طور علنی متزلزل شد که رسانه ها شروع به برجسته کردن نقش این استراتژیست کردند و به نظر رسید که او دارد ترامپ را از صحنه کنار می زند. او همچنین ادعا کرد که بنن یک منبع شایعه و یک منبع مهم کتابهای افشاگر درباره کاخ سفید نوشته شده توسط خبرنگاران باب وودوارد و مایکل وولف است.

بنن که رئیس اجرایی سابق سایت خبری راستگرای بریتبارت بوده در اوت ۲۰۱۷ کاخ سفید را در ضمن درگیری هایش با دیگر پرسنل ارشد کاخ سفید همچون جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، ترک کرد.

اخیرا به نظر رسید که در حوالی اواخر ریاست جمهوری دونالد ترامپ این دو با یکدیگر آشتی کرده اند و گزارش شد که بنن تلفنی با رئیس جمهور سابق در آخرین روزهای دولتش درباره اینکه چطور نتایج انتخابات را لغو کنند صحبت کرده است و ترامپ نیز بنن را که متهم به کلاهبرداری از حامیان مالی سیاسی حمایت کننده از تلاش برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک شده بود، مورد عفو قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین