کد خبر: ۶۹۶۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

نماینده نطنز: نگفتم دوچرخه‌سواری زنان جرم‌انگاری شود

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس، با انتقاد از استفاده از تیتر امکان جرم‌انگاری برای دوچرخه‌سواری بانوان توسط یکی از سایت‌های خبری به نقل از وی از آن به عنوان یک بداخلاقی رسانه‌ای یاد کرد.
نماینده نطنز: نگفتم دوچرخه‌سواری زنان جرم‌انگاری شود
آفتاب‌‌نیوز :

رحمت اله فیروزی پوربادی با تکذیب متن خبری تحت عنوان امکان جرم‌انگاری دوچرخه سواری زنان قابل بررسی است که در یکی از سایت‌های خبری منتشر شده است، گفت: روز گذشته پیرامون دوچرخه سواری بانوان با یکی از سایت‌های خبری مصاحبه کرده و در آن به این نکته اشاره کردم که نظر به حساسیتی که علماء دین و مردم نسبت به این موضوع دارند باید محل‌هایی ویژه دوچرخه سواری بانوان در نظر گرفته شود.

دولت باید تدبیری برای ایجاد پارک‌های ویژه دوچرخه‌سواری بانوان بیندیشد

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه این سایت خبری یک مصاحبه ایی با تیتر استنباطی از بنده منتشر کرده تحت عنوان جرم‌انگاری برای دوچرخه سواری بانوان که مورد سوءاستفاده شبکه‌های معاند قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بنده تنها به ضرورت بررسی این موضوع جهت ارائه راهکاری قانونمند اشاره کردم و تیترهایی که این رسانه‌ها زده‌اند، خلاف واقع بوده، کما اینکه فایل صوتی این مصاحبه قابل بررسی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: برجسته کردن موضوع جرم‌انگاری با هدف دیده شدن این سایت خبری یک نوع بداخلاقی رسانه‌ای است، و این در حالی است که آنها باید در این زمینه امانت‌داری کنند.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر قرار است بانوان دوچرخه‌سواری کنند لازم است دولت تدابیری در جهت اختصاص پارک‌های ویژه دوچرخه سواری بانوان اتخاذ کند که به دور از انظار مردان و بر مبنای فرهنگ ایرانی-اسلامی بتوانند در این زمینه فعال باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین