کد خبر: ۶۹۶۲۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵

تصادف مرگبار در محور قدیم ساوه-تهران/ ۶ نفر کشته شدند

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه از جان باختن ۶ نفر به دلیل تصادف پنج دستگاه خودرو در محور قدیم ساوه به تهران خبر داد.
تصادف مرگبار در محور قدیم ساوه-تهران/ ۶ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

«صیدی» زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۶ و ۳۲ دقیقه امروز عنوان کرد و افزود: در این حادثه همچنین سه تن دیگر از سرنشینان خودروهای حادثه دیده، مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه، به گفته او، حادثه در ۱۰ کیلومتری شهر مامونیه و در جاده قدیم تهران اتفاق افتاد که سه دستگاه پراید با یک دستگاه پژو و یک دستگاه کامیون خاور برخورد کردند.

صیدی اظهار داشت: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ شهر صنعتی کاوه و مامونیه به محل حادثه اعزام شدند و به سرعت عملیات تریاژ و اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی را برای مصدومان این حادثه انجام دادند.

سرپرست اورژانس ساوه و زرندیه گفت: متاسفانه در این حادثه ۶ نفر به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه تصادف در دم جان باخته بودند و سه نفر از حادثه دیدگان این تصادف بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی توسط تیم های عملیاتی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می شوند.

صیدی از مردم درخواست کرد که به علت بارندگی و لغزنده بودن محورهای ارتباطی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین