کد خبر: ۶۹۶۳۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

حوادث رانندگی روز جمعه کاشان؛ ۵ کشته و ۲۹ مصدوم

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سانحه‌های رانندگی از صبح تا عصر جمعه در این منطقه پنج کشته و ۲۹ مصدوم برجا گذاشت.
حوادث رانندگی روز جمعه کاشان؛ ۵ کشته و ۲۹ مصدوم
آفتاب‌‌نیوز :

، حسین ریاحی جمعه شب در گفت و گو خبرنگاران افزود: امروز ۱۴ فقره تصادف در جاده‌های منتهی به ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل رخ داده است.

وی از واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا در بلوار قطب راوندی کاشان خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه رانندگی ۲ نفر جان باختند و سه مصدوم بدحال با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: واژگونی یک دستگاه خودرو سمند حامل مهاجران غیرقانونی خارجی در این شهرستان نیز سه کشته و ۹ مصدوم داشت.

وی افزود: این خودرو که حامل ۱۴ نفر مهاجر غیرقانونی بود در آزادراه امیرکبیر بین عوارضی‌ قصمر و باغ فین واژگون شد.

به گفته وی، پنج دستگاه آمبولانس‌ مرکز اورژانس و یک آمبولانس جمعیت هلال احمر، مصدومان این حادثه را پس از اقدام‌های درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

ریاحی تصریح کرد: ۱۷ مصدوم دیگر در سانحه‌های رانندگی مناطق شهری و جاده‌های منتهی به ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل مصدوم شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از رانندگان خواست برای حفظ جان خود و سرنشینان خودرو و همچنین عابران پیاده قوانین رانندگی را رعایت کنند.

اکنون‌ ۲۳ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۳ پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین