کد خبر: ۶۹۶۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴

آغاز جریمه یک میلیونی خودروها در خوزستان

 رییس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان از ساعت یک بامداد شنبه دوربین‌های سطح جاده ای فعال و جریمه‌های پنج و ۱۰ میلیون ریالی برای خودروهای متخلف اعمال می شود.
آغاز جریمه یک میلیونی خودروها در خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا دولتشاهی جمعه در یک برنامه تلویزیونی از شبکه استانی خوزستان اظهار داشت: با شیوع گسترده کرونا در ۱۱ شهر استان، محدودیت های ترافیکی را در سطح استان خواهیم داشت همچنین ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی استان ممنوع است.

وی بیان کرد: همکاران ما نیز در ورودی شهرستان ها مستقر هستند و رانندگانی که طبق مقررات عمل نکنند جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: در طول هفته‌ گذشته سعی کردیم بیشتر از تذکر لفظی استفاده کنیم و خودروها را عودت دهیم ولی اکنون به دلیل وخیم شدن وضعیت بسیاری از شهرهای استان مجبور هستیم اعمال قانون را شدید تر کنیم.

وی عنوان کرد: از مردم خواهش می کنیم که با ما ماموران ما همکاری کنند و از ترددهای غیرضروری خودداری کرده تا با کمک همدیگر این بیماری را در استان مدیریت کنیم.

در حال حاضر ۹۰۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند همچنین ورود و خروج به شهرهای قرمز و تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
مبنای انتخاب یک میلیون تومان چیه و چجوری تعیین شده؟ چرا مثلا ۹۰۰هزارتومن نیست یا یک میلیون و صد هزار تومن نیست؟ جدا مبنای نرخ جریمه ها چیه و چگونه به این اعداد عجیب و غریب می رسند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین