کد خبر: ۶۹۶۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

مانع شیوع کرونا ویروس شویم

در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید - ۱۹ و نوع جهش‌یافته آن به نام کرونای انگلیسی استفاده صحیح از ماسک و رعایت اصول اولیه بهداشتی است.
مانع شیوع کرونا ویروس شویم
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۲ اسفندماه) ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۸ مورد بوده است.

از زمان شیوع کرونا تاکنون بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۹ هزار و ۶۶۹ نفر و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۶۹۲۰ مورد بوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران فوت شده در استان به ۱۱۵۸ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۹۱۴۴ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۷۲۱ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۶۰۶۴ مورد بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین