کد خبر: ۶۹۶۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴

لیونل مسی دشوار ترین رقیب من بوده است

لوک شاو، مدافع انگلیسی منچستر یونایتد، از لیونل مسی به‌عنوان دشوار ترین رقیب خود یاد کرده است.
لیونل مسی دشوار ترین رقیب من بوده است
آفتاب‌‌نیوز :

طی سال های گذشته همواره شاهد این موضوع بوده ایم که بسیاری از ستاره های دنیای فوتبال از سخت ترین رقبایی که در برابر آنها قرار گرفته اند، نام برده اند؛ موضوعی که در میان بسیاری از آنها مشترک بوده و تعداد زیادی از این بازیکنان فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی را به عنوان دشوار ترین رقیب خود معرفی کرده اند.

در همین ارتباط مدافع انگلیسی منچستریونایتد یعنی لوک شاو نیز در مصاحبه ای جالب از لئو مسی به عنوان دشوار ترین رقیب خود یاد کرده است. او در این باره گفت: " سخت ترین بازیکنی که در مقابلش قرار گرفته‌ام؟ من قصد دارم از لیونل مسی نام ببرم. از نظر من او در جهان بهترین محسوب می‌شود و طی 10 سال گذشته کاملا این گونه بوده است پس قطعا پاسخ من برای این سوال مسی خواهد بود."

لوک شاو در ادامه به تمجید از دو ستاره خط هافبک منچستریونایتد یعنی برونو فرناندز و پل پوگبا پرداخت و گفت: " به نظر من همه شواهد حاکی از آن است که برونو فرناندز از شخصیت فوق العاده ای برخوردار است. در مورد پل پوگبا نیز همین شرایط وجود دارد و ما او را به خاطر شخصیتش دوست داریم. در واقع امیدواریم که پل همین‌گونه به کارش ادامه دهد."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین