کد خبر: ۶۹۶۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۳
بازگشت امید به اردوی کهکشانی‌ها

برتری رئال در غیاب ستاره‌ها

تیم فوتبال رئال‌مادرید در غیاب جمعی از ستاره‌های خود در بازی خارج از خانه مقابل وایادولید به برتری یک بر صفر دست یافت تا امید به اردوی کهکشانی‌ها برای تکرار قهرمانی در لالیگا بازگردد.
برتری رئال در غیاب ستاره‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

شنبه شب در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، وایادولید از تیم مدعی رئال‌مادرید پذیرایی کرد که این بازی با پیروزی میهمان همراه شد.

بازی در حالی آغاز شد که شکست تیم صدرنشین اتلتیکو، انگیزه‌های کهکشانی‌ها برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم را افزایش داده بود.

با این حال «زین‌الدین زیدان» سرمربی رئال برای این دیدار چند مهره اصلی خود چون «کریم بنزما»، «سرخیو راموس»، «ادن هازارد»، «دنی کارواخال»، «والودره» و «میلیتائو» را در اختیار نداشت.

در نیمه نخست رئال تلاش زیادی برای موفقیت انجام داد که ۲ مرتبه توسط «ماریانو دیاز» به گل رسید اما این گل‌ها با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی و به درستی مردود اعلام شد.

در نیمه دوم روند بازی تغییر کرد و میزبان با طراحی حملات از جناحین بارها خود را به محوطه جریمه رئال رساند.

در دقیقه ۵۵ وایادولید در آستانه گلزنی قرار گرفت که ضربه «ماریانو» را «کورتوآ» به خوبی مهار کرد و رئال را نجات داد.

در دقیقه ۶۵ ارسال عالی «تونی کروس» با ضربه سر «کاسمیرو» همراه شد و درون دروازه وایادولید قرار گرفت تا کهکشانی‌ها برخلاف روند بازی به گل برسند.

رئال رده دومی با این پیروزی به امتیاز ۵۲ رسید و اختلافش با تیم صدرنشین اتلتیکو را به سه امتیاز کاهش داد. البته اتلتیکو یک بازی کمتر انجام داده است.

برنامه دیدارهای یکشنبه

بارسلونا - کادیز / ساعت ۱۶:۳۰

سوسیداد - آلاوس / ساعت ۱۸:۳۰

اوئسکا - گرانادا / ساعت ۲۱

بیلبائو - ویارئال / ساعت ۲۳:۳۰

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین