کد خبر: ۶۹۶۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

لسترسیتی با شکست استون ویلا بین منچستری‌ها لانه کرد

تیم لسترسیتی که هفته گذشته لیورپول را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده بود امروز(یکشنبه) نیز استون ویلا را برد و با کسب سه امتیاز دیگر به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد و مابین دو تیم شهر منچستر قرار گرفت.
لسترسیتی با شکست استون ویلا بین منچستری‌ها لانه کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس بازیکنان لسترسیتی میهمان استون ویلا بودند و این تیم را در «ویلا پارک» با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کردند.

«جیمز مدیسون» در دقیقه ۱۹ و «هاروی بارنز» دردقیقه ۲۳ برای لستر در بازی امروز گلزنی و برتری تیم‌شان را به رقم زدند.

«برنارد ترائوره» نیز در دقیقه ۴۸ تنها گل استون ویلا را درون دروازه میهمان جای داد اما با این گل مانع از شکست تیمش در این دیدار نشد.

لستر سیتی با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۴۹ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره صعود کرد.

استون ویلا نیز با قبول این شکست و ۳۶ امتیاز اندوخته خود در جایگاه هشتم این جدول باقی ماند.

این پیروزی درحالی برای لستر به دست آمد که از بازیکنان ۲ تیم بازی متعادلی را شاهد بودیم.

بازیکنان لستر تیم پیروز این دیدار در ۵۱ درصد از زمان این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و در باقی مانده زمان این بازی توپ مابین بازیکنان استون ویلا در حرکت بود.

براساس آمار، فاصله معنا دار دو تیم در شوت‌هایی بود که به سمت دروازه یکدیگر زدند بازیکنان لستر ۱۶ و بازیکنان استون ویلا ۱۱ بار موفق به شوت زنی شدند.

البته ۷ شوت بازیکنان لستر در چارچوب دروازه استون ویلا بود و تنها ۲ شوت بازیکنان سخت کوش این تیم راه به دروازه لستر پیدا کرد و مابقی خارج از دروازه بود.

هم اکنون منچستر سیتی با ۵۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابت‌ها ایستاده است و منچستریونایتد نیز با ۴۶ امتیاز به دنبال لستر در جایگاه سوم قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین