کد خبر: ۶۹۷۰۰۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

خسارت زلزله به منازل ۳۰۷ خانواده مددجوی سی‌سختی/مهمترین احتیاجات آسیب‌دیدگان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: در زمین‌لرزه استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ یک از مددجویان کمیته امداد دچار مصدومیت نشدند اما ۳۰۷ منزل خانواده‌های تحت حمایت آسیب دیده است.
خسارت زلزله به منازل ۳۰۷ خانواده مددجوی سی‌سختی/مهمترین احتیاجات آسیب‌دیدگان
آفتاب‌‌نیوز :

حسین خدرویسی با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۵,۶ ریشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲۹ بهمن‌ماه افزود: امدادگران کمیته امداد از نخستین دقایق در مناطق متأثر از زلزله حضور یافتند و ضمن بررسی شرایط، به ارزیابی میزان خسارات وارد شده یا مصدومان احتمالی از خانواده‌های تحت حمایت پرداختند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ یک از مددجویان کمیته امداد در این زلزله دچار مصدومیت جدی نشدند و تنها یک نفر به دلیل مصدومیت جزئی از خدمات بهداشتی سرپایی برخوردار شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه ۸۵۸ خانواده مددجو در شهرستان سی‌سخت تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، تاکید کرد: منازل حدود ۳۰۷ نفر از مددجویان دچار آسیب شده است که از این تعداد ۱۰۴ مورد غیرقابل سکونت بوده و نیازمند بازسازی کامل است.

خدرویسی با تاکید بر اینکه هیچ یک از منازل احداث شده توسط کمیته امداد برای مددجویان دچار خسارت نشده است، اظهار کرد: منازل ۲۲ خانواده تحت حمایت نیازمند تعمیرات کلی و ۱۸۱ به تعمیرات جزئی احتیاج دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اعلام مهمترین اولویت‌های کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان سی‌سخت خاطرنشان کرد: مهمترین احتیاجات مددجویان آسیب‌دیده از زلزله و خانواده‌های نیازمند در حال حاضر لوازم گرمایشی، پتو، چادر، لوازم ضروری زندگی مانند یخچال، فرش و بسته‌های معیشتی است که امیدواریم با کمک‌های مردم نیکوکار ایران، این اقلام به سرعت در اختیار آسیب‌دیدگان از زلزله قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین