کد خبر: ۶۹۷۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد:

سارق مسافرکش نما در شیراز دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: سارقی که در پوشش مسافرکش، اقدام به سرقت می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
سارق مسافرکش نما در شیراز دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کاووس حبیبی سه‌شنبه ۵ اسفند به خبرنگاران گفت: بعد از آنکه چند پرونده با موضوع سرقت و زورگیری در پوشش مسافرکش به پلیس ارجاع شده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اداره مبارزه با سرقت آگاهی فارس قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که سارق سوژه‌های خود را تحت عنوان مسافر سوار خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ سرقتی کرده و در طول مسیر با استفاده از سلاح سرد آنان را تهدید کرده و تلفن همراه و وجوه نقد آنان را می‌رباید.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، موفق شدند سارق حرفه‌ای و سابقه داری را شناسایی و وی را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

حبیبی با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت به عنف با شیوه زورگیری و تحت پوشش مسافرکش اعتراف کرده است، گفت: این فرد بعد از سیرمراحل قانونی روانه زندان شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان برای جابه‌جایی حتی در مسیرهای کوتاه، از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و بیشتر از امکانات ناوگان حمل و نقل عمومی خدمات دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین