کد خبر: ۶۹۷۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

سوختن ۳ نفر بر اثر تصادف ۲ خودرو در آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: تصادف یک دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ در بزرگراه آزادگان ۳ کشته برجای گذاشت.
سوختن ۳ نفر بر اثر تصادف ۲ خودرو در آزادگان
آفتاب‌‌نیوز :

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ساعتی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۴۴ دقیقه بعدازظهر امروز یک مورد حادثه تصادف منجر به آتش سوزی در بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب نرسیده به اتوبان ساوه به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های ستاد فرماندهی که در اینگونه موارد احتمال وقوع ترافیک سنگین در محل حادثه وجود دارد ۴ ایستگاه از دو لاین مخالف به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تشریح کرد: به محض رسیدن نیروها به محل مشاهده می‌شود که یک دستگاه کامیون که حامل بار بوده به دلیل نامشخص هنگام حرکت در این مسیر به شدت با قسمت عقب یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرده است.

ملکی افزود: در این حادثه بخش زیادی از این خودروی پژو ۴۰۵ تا قسمت میانی خودرو کاملاً جمع شده بود و به همراه قسمت جلوی کامیون شعله‌ور بود.

وی اضافه کرد: وقتی نیروها به محل حادثه رسیدند هر دو دستگاه در حال آتش سوزی و مشخص بود کسانی در صندلی عقب پژو محبوس هستند در حالی که راننده پژو ۴۰۵ و راننده کامیون توانسته بودند سریع خارج شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بیان کرد: نیروها به محض رسیدن با عملیات ویژه آتش را خاموش می‌کنند و مشخص می‌شود که سه نفر در صندلی عقب پژو ۴۰۵ که احتمالاً خانم بودند به شدت دچار سوختگی و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات ترافیک بسیار سنگینی ایجاد شده بود که با بازگشایی معبر به آهستگی و به کندی خودرو‌ها حرکت خود را ادامه دادند و خودرو ها به محل حاشیه منتقل شدند و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل راهور شد.

وی عنوان کرد: رانندگان خودروهای سبک و سنگین هنگام تردد همیشه با سرعت مطمعنه حرکت کنند همچنین فاصله طولی خود را حفظ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین