کد خبر: ۶۹۷۱۱۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
تبلیغات

اقامت با خرید ملک ارزان

در قاره اروپا و دیگر قاره‌ها و مناطق این کره خاکی از جمله کشور‌های حوزه دریای کارائیب این امکان برای سرمایه گذاران خارجی فراهم است که با خرید املاک و مستغلات موفق به اخذ اقامت دائم و نهایتا پاسپورت و شهروندی آن کشور‌ها شوند. کشور‌های حوزه دریای کارائیب از جمله «دومینیکا» یکی از کشور‌هایی است که به ما ایرانیان از طریق خرید ملکی به ارزش حداقل ۲۰۰ هزار دلار اقامت می‌دهد.
اقامت با خرید ملک ارزان
آفتاب‌‌نیوز :

چه در ایران و چه در سایر نقاط جهان، کسانی که از تمکن مالی مناسب و کافی برخوردارند، همواره در جستجوی راهی برای افزایش سرمایه و سودی مطمئن هستند. بسیاری از این افراد، در زمینه‌های مختلفی به دنبال سرمایه‌گذاری هستند، اما شاید از گزینه «سرمایه گذاری در املاک خارج از کشور» که بهتر بود روی میز تصمیم‌گیری‌شان باشد غافل مانده‌اند. بله درست است! سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در خارج از کشور. این روش از سرمایه‌گذاری بسیار بین سرمایه‌گذاران بین المللی و کسانی که دایره نگاهشان به سرمایه‌گذاری کلان است، بسیار محبوب می‌باشد.

وقتی صحبت از «سرمایه گذاری خارجی» چه در زمینه املاک و چه زمینه‌های دیگر می‌شود، مزیت تنها سود حاصل از سرمایه‌گذاری نیست؛ بلکه بدست آوردن اقامت شاید خوشمزه‌تر از سود حاصل از سرمایه‌گذاری باشد. پس ما گزینه‌ای را به شما معرفی می‌کنید که به قول عامیانه یک تیر و دو نشان است: یک تیر «سرمایه‌گذاری خارجی» دو نشان «کسب سود یورویی» و «اخذ اقامت». شایان ذکر است که این اخذ اقامت از طریق خرید ملک تنها معطوف به متقاضی اصلی سرمایه گذاری نمی‌شود و اعضای خانواده سرمایه گذار نیز می‌توانند از موهبت این اقامت برخوردار شوند. در ادامه ما را همراهی کنید تا بیشتر این مسئله را بشکافیم و اطلاعات جزئی تری در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم:

اقامت اروپا با خرید ملک

در قاره اروپا و دیگر قاره‌ها و مناطق این کره خاکی از جمله کشور‌های حوزه دریای کارائیب این امکان برای سرمایه گذاران خارجی فراهم است که با خرید املاک و مستغلات موفق به اخذ اقامت دائم و نهایتا پاسپورت و شهروندی آن کشور‌ها شوند. کشور‌های حوزه دریای کارائیب از جمله «دومینیکا» یکی از کشور‌هایی است که به ما ایرانیان از طریق خرید ملکی به ارزش حداقل ۲۰۰ هزار دلار اقامت می‌دهد. اما در کشور‌های اروپایی از جمله پرتغال، ترکیه، اسپانیا، یونان و قبرس شما می‌توانید با خرید املاک و مستغلات نه تنها موفق به کسب سود، بلکه موفق به اخذ اقامت برای خود و عزیزان تان شوید. (در دیگر کشور‌های اروپایی شما با خرید ملک تنها می‌توانید سود یورویی خوبی کسب کنید و اقامتی به شما اعطاء نمی‌گردد). البته در نظر داشته باشید که شرایط و سرمایه اولیه مورد نیاز برای اخذ اقامت این کشور‌ها از طریق خرید ملک با هم متفاوت از همدیگر است؛ لذا آن‌ها را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

بررسی کشورهای محبوب اروپایی جهت خرید ملک

نام کشور

سرمایه اولیه خورد نیاز

شرایط اخذ اقامت دائم و تابعیت

پرتغال

حداقل 280 هزار یورو

با شرط حضور یک هفته در سال پس از 5 سال می توانید به اقامت دائم برسید و در سال ششم درخواست پاسپورت دهید.

اسپانیا

حداقل 500 هزار یورو

با شرط حضور 184 روز در سال می توانید پس از 5 سال به اقامت دائم و در سال دهم درخواست پاسپورت دهید.

یونان

حداقل 250 هزار یورو

بدون شرط حضور

قبرس

2 میلیون یورو

در کمتر از 6 ماه به پاسپورت قبرس و اتحادیه اروپا می رسید.

ترکیه

250 هزار دلار

حفظ ملک و عدم فروش آن به غیر به مدت سه سال

اتریش

---

مطابق قوانین کنونی نمی توان صرف خرید ملک اقامت اتریش را بدست آورد

سوئیس

---

مطابق قوانین کنونی نمی توان صرف خرید ملک اقامت سوئیس را بدست آورد

انگلیس

---

مطابق قوانین کنونی نمی توان صرف خرید ملک اقامت بریتانیا را بدست آورد.

به طور کلی پروسه‌های اخذ اقامت اروپا با خرید ملک با عنوان گلدن ویزا (Golden Visa یا ویزای طلایی) شناخته می‌شوند و هر کشور اروپایی شرایط و ضوابط خاصی بمنظور اعطاء تابعیت از طریق ویزا‌های طلایی دارد. چنانچه به این مبحث علاقمند شده اید، می‌توانید به وبسایت malekpourlaw.com مراجعه نمایید و از زیر و زبر شرایط خرید ملک، میزان سود، میزان دقیق ریسک سرمایه گذاری، قیمت خانه‌ها در مناطق مختلف هر کشور اطلاع پیدا کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت ملکپولا در بخش رسانه از ویدئو‌های بی نظیر در خصوص لطایف الحیل سرمایه گذاری در خارج از کشور و کسب سود به یورو و دلار بهره‌مند گردید. در ادامه یکی از بهترین کشور‌های اروپایی برای خرید ملک جهت کسب سود و اخذ اقامت را بررسی می‌نماییم:

اقامت پرتغال با خرید ملک

اگر طرفدار فوتبال باشید، حتما اسم کشور پرتغال و کریستانو رونالدو را شنیده اید. پرتغال کشوری است با آب و هوایی گرم و مطبوع که در جنوب غربی قاره سبز جای گرفته است. مردم این کشور مانند ما ایرانی‌ها بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و در رفتار آن‌ها به ندرت می‌توان سردی مشاهده کرد. روش‌های متعددی برای مهاجرت به پرتغال وجود دارد، اما سرمایه گذاری از طریق خرید ملک یا گلدن ویزای پرتغال یکی از بهترین روشهاست. همانطور که متوجه شده اید پرتغال نیز از جمله کشور‌های اروپایی است که از طریق خرید املاک و مستغلات اقامت می‌دهد و از آنجایی که کشور مطبوعی برای زندگی است و توریست‌های زیادی را پذیراست، لذا حتی سرمایه گذاران چینی و روسی نیز به این کشور می‌آیند تا ملک مورد نظر شان را خریداری نمایند. شما می‌توانید در پرتغال خانه‌ای که خریده اید را به توریست‌ها یا هر فرد دیگری که مقیم پرتغال است اجاره دهید. یعنی نه تنها سود سالیانه به ارزش ملک شما تعلق می‌گیرد بلکه می‌توانید اجاره بهای ماهیانه به یورو نیز دریافت نمایید. به طور کلی سه پلن برای سرمایه گذاری در پرتغال از طریق خرید ملک وجود دارد:

پلن‌های خرید ملک در پرتغال
سرمایه گذاری 280 هزار یورویی در مناطق کم جمعیت یا در هتل های در حال ساخت
سرمایه گذاری 350 هزار یورویی در املاکی که نیاز به مرمت و بازسازی دارند
سرمایه گذاری 500 هزار یورویی با خرید یک یا چند ملک بدون محدودیت جغرافیایی در پرتغال

حال شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه و پس از چه مدتی می‌توانید با هرکدام از این سرمایه گذاری‌ها به اقامت دائم پرداخت برسید؟

در پاسخ باید گفت که پس از خریداری ملک در پرتغال شما تنها به ۷ روز در سال شرط حضور در خاک پرتغال ملزم هستید. در بین اغلب کشور‌های اروپایی که با خرید ملک اقامت می‌دهند این مدت ۶ ماه در هر سال است. با این اوصاف می‌توان گفت که خرید ملک در پرتغال برای کسانی مناسب است که بیزینس خود را در ایران دارند و نمی‌خواهند بیزینس ایران شان را از دست بدهند و همزمان می‌خواهند اقامت اتحادیه اروپا را بدست می‌آورند. در واقع شما تنها با سر زدن یک هفته‌ای به پرتغال آن هم بصورت تفریحی در هر سال می‌توانید این اقامت را تمدید کنید. اگر بتوانید به مدت ۵ سال این اقامت را تمدید کنید واجد الشرایط اخذ اقامت دائم پرتغال می‌شوید و در سال ششم هم می‌توانید برای اخذ پاسپورت و تابعیت پرتغال درخواست دهید. از دیگر مزایای اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک این است که این اقامت نه تنها برای خود شما می‌تواند باشد بلکه برای خانواده (شامل همسر و فرزندان مجرد تا ۲۵ سال) نیز اقامت می‌گیرید و از منافعی، چون تحصیل رایگان فرزندان و بیمه‌های اجتماعی و ... برخوردار خواهید شد. همچنین می‌توانید به صورت آزادانه در کل اتحادیه اروپا بدون هیچ محدودیت سفری به گشت و گذار بپردازید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام. به نظر من یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک هست چون ریسکش کمتره و اگر تو کشورهایی که اقامت هم میدن سرمایه گذاری بشه خب خیلی بهتره چون هم راه کم ریسک سرمایه گذاری را انتخاب کردیم و هم اقامت گرفتیم.
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
سلام و خسته نباشید خدمت شما
مرسی از مقاله خوبتون، اطلاعات خیلی کاملی داشت ممنونم.
به نظر منم بهترین و کم ریسک ترین روش سرمایه گذاری در خرید ملک هست.من کشور پرتغال سفر کردم،مردم کشور پرتغال فوق العاده خونگرم و مهمانواز هستن.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
سلام و وقت بخیر خدمت شما. ممنون از اطلاعات کاملی که ارائه کردید. من تازه شروع کردم به جمع اوری اطلاعات و قصد داریم با همسرم ملکی بخریم و اقامت بگیریم. مطالب تون خیلی بهمون کمک کرد.
ساحل
|
Germany
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
سلام ممنونم از مقاله تون ،مطالب مفیدی رو فرمودید . خرید ملک چون شرط حضور نداره خیلی عالیه
ز.رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
سلام، چقدر این مطلب عالی و جامع و کامل بود ممنون از مطالب ارائه داده شده و جزییاتی که برای ارائه مطلب در نظر گرفتید .
موسی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
سلام مرسی از مقاله خوبتون. من خیلی دوست داشتم پولم رو در خرید ملک سرمایه گذاری کنم. مطالبتون خیلی بهم کمک کرد.
موسی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
سلام مرسی از مقاله خوبتون.
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
سلام. خیلی ممنونم از مقاله مفیدتون. واقعا سرمایه گذاری خرید ملک تو همه کشورها خوبه. مرسی از اطلاعات عالی که ارائه کردید.
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
سلام خسته نباشید. ابتدا تشکر می کنم بابت مقاله خوبی که در سایت گذاشتید. اطلاعات مفیدی رو به دست آوردم. خیلی جالبه که اقامت میگیری اما شرط حضور اجباری نیست. من میتونم بیزنس خودم رو توی ایران حفظ کنم اقامت اروپا رو هم داشته باشم. عالیه
حسین محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
سلام
خیلی ممنون از مقاله خوب و مفیدتون. فقط سوال من اینه که با این خرید ملک تا چند نفر میتونن اقامت بگیرن؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین