کد خبر: ۶۹۷۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

مشروب تقلبی، دختر ۱۲ ساله را به کشتن داد

چندی قبل خبر مرگ یک دختر نوجوان و دوست 28 ساله‌اش در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
مشروب تقلبی، دختر ۱۲ ساله را به کشتن داد
آفتاب‌‌نیوز :

به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که زن جوان قبل از مرگش مدعی شده از مردی به‌نام هوشنگ مشروبات الکلی خریده و مصرف این مشروبات باعث وخامت حال او و میهمان 12 ساله‌اش شده است.

این در حالی بود که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد الناز،دختر 12 ساله پس‌ از جدایی پدر و مادرش با مادر بزرگ خود زندگی می‌کرده و از طریق دوستش فرنوش با خاله او که زنی 28 ساله بود دوست شده است.

فرنوش گاهی اوقات الناز را به خانه خاله‌اش می‌برد. روز حادثه نیز قرار بوده که فرنوش و الناز در میهمانی سه نفره در خانه خاله‌اش حضور پیدا کنند اما فرنوش به خاطر مسائلی آن روز به آنجا نمی‌رود. در نهایت به پیشنهاد خاله فرنوش، الناز راهی تهرانسر می‌شود و از هوشنگ مشروب خریداری می‌کند.

با توجه به اظهارات آنها قبل از مرگ، همچنین نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مصرف الکل صنعتی بود، بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت هوشنگ را صادر کرد.

هوشنگ پس از بازداشت گفت: من مشروبات را از مردی به‌نام هومن به مبلغ 30 هزار تومان می‌خریدم و 40 هزار تومان هم می‌فروختم. خاله فرنوش مشتری من بود و روز حادثه زنگ زد و گفت که مشروب به دختر نوجوانی بدهم که به سراغم می‌آید. من هم با توجه به شناخت قبلی مشروب را به او دادم و اصلاً نمی‌دانستم که داخل آن چیست.

به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای بازداشت هومن ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین