کد خبر: ۶۹۷۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

هشدار پلیس درمورد بارش برف و باران در برخی محورها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران این پلیس با آمادگی کامل در جاده‌های کشور حضور دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون وضعیت ترافیک جاده ها روان و تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده های کشور انجام می گیرد.

وی گفت: اکنون در برخی محورهای استان های اردبیل و گیلان و ارتفاعات محور چالوس بارش برف و برخی محورها در استان های اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

هشدار پلیس درمورد بارش برف و باران در برخی محورها

شیرانی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی مبنی بر بارندگی به صورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز(چهارشنبه) تا روز جمعه ۸ اسفند ماه اکثر استان های کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راهها اطلاع حاصل کنند.

شیرانی از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند و در صورت سفر اضطراری همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی از شهرهای استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

شیرانی گفت: همچنین ورود خودروهای شخصی به استانهای شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.
وی ادامه داد: محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین