کد خبر: ۶۹۷۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

سارقان اماکن خصوصی و خودرو در دماوند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری چهار سارق اماکن خصوصی و کشف ۳۸ فقره سرقت و یک سارق خودرو با ۵ فقره سرقت در شهرستان دماوند خبر داد.
سارقان اماکن خصوصی و خودرو در دماوند دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین فاضلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه شهر آبعلی، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۵آبعلی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در پی گشت زنی هدفمند عوامل گشت انتظامی متهم حین انتقال اموال سرقتی رویت و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام شد، ادامه داد: پس از دستگیری و انتقال متهم مشخص گردید دارای سابقه ارتکاب جرم و اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته که با انجام بازجوئی های پلیسی به عمل آمده لب به ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر آبعلی اعتراف کرد.

سرهنگ فاضلی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند همچنین از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۸ فقره سرقت در شهر دماوند خبر داد و افزود: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از ساختمانهای خالی از سکنه و نیمه کاره در سطح شهر دماوند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۲دماوند قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران این فرماندهی با اقدامات پلیسی موفق شدند سارق مورد نظر را با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بازجویی بعمل آمده متهم بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۸ فقره سرقت از طریق تخریب درب اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ فاضلی همچنین از دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۱فقره سرقت در دماوند خبر داد و افزود: پس از دستگیری توسط کلانتری ۱۲دماوند، در بازجویی بعمل آمده متهمان بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۱۱فقره سرقت از طریق تخریب درب اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری سارق خودرو با ۵فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند همچنین از دستگیری سارق خودرو با ۵فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲گیلاوند، هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و بلافاصله برای بررسی به راننده دستور توقف دادند اما راننده به محض مشاهده پلیس بدون توجه به دستور ایست از محل متواری شد.

وی در ادامه بیان داشت: مأموران با تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند خودرو مذکور را متوقف کرده و راننده خودرو را دستگیر کنند؛ با استعلام از مرکز پیام پلیس، مشخص شد خودرو سرقتی است و ساعتی پیش، از تهران به سرقت رفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به ۵ فقره سرقت از قبیل خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان و الزام توجه به رعایت استانداردهای حفاظتی امکنه خصوصی و محل سکونت و بکارگیری نگهبان محله درخواست نمود، هر گونه تردد مشکوک خودرو و افراد را مخصوصا در ساعات شبانه با شماره رایگان ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین