کد خبر: ۶۹۷۱۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

عکس| دستگیری تروریست انتحاری در تهران

فرمانده انتظامی پایتخت جزئیات دستگیری تروریست انتحاری را تشریح کرد.
عکس| دستگیری تروریست انتحاری در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرحهای عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ستاد فاتب با بیان اینکه بخش زیادی از پروژه‌های مذکور مرهون کمکهای خیران است، اظهار داشت: امروز پروژه‌های همچون حسینه فاتب را افتتاح می‌کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: 670 معتاد در کهریزک بازپروی و تا یک سال نگهداری می‌شوند، امروز فاز دوم این مرکز با ظرفیت 500 نفر و مجموعه ورزشی فاتب با 15 میلیارد اعتبار افتتاح می‌شود.

وی افزود: در پروژه‌های امروز، افتتاح بازداشتگاه آگاهی با متراژی بالغ بر 3 هزار مترمربع را خواهیم داشت، بازداشتگاه قبلی بسیار قدیمی بود و 40 سال از ساخت آن می‌گذشت.

رحیمی تصریح کرد: امروز چهار پمپ بنزین را در مقرهای انتظامی تهران بزرگ فعال کردیم و بیش از 80 تا 90 درصد خودروها دیگر در پمپ بنزینهای عمومی، سوخت دریافت نمی‌کنند.

وی گفت: پروژه‌های دیگری نیز از این 37 پروژه، 16 پروژه احداثی و 21 پروژه نوسازی است که جمعاً برای آنها 180 میلیارد تومان اختصاص یافته که بالغ بر 102 میلیارد تومان آن از طریق مجمع خیران و کمک شهرداری تهران بوده است.

فرمانده انتظامی تهران خاطرنشان کرد: 18 قطعه زمین را برای تعدادی کلانتری مدنظر قرار دادیم.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: ان‌شاءالله در سال 1400، ادامه این نهضت عمرانی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته فردی خرابکار که بر اساس هدایت معاندان قصد خرابکاری داشت با تیزهوشی همکاران در عوارضی تهران بزرگ بازداشت شد، این فرد حامل سلاح، جلیقه انفجاری، مواد محترقه، ریموت و سایر امکانات بود که همکاران من با وی درگیر شده و با درایت همکاران، در یک اقدام اضطراب و دلهره‌آور درحالیکه تجهیزات خود را نشان می‌داد و هر لحظه قصد عملیات انتحاری داشت، بازداشت شد.

رحیمی ادامه داد: سرگردی با رشادت خود را روی این فرد پرتاب کرد که در همان لحظه آن بمب خنثی و این توطئه با دلاوری همکاران انتظامی تهران بزرگ در هفته پیش خنثی شد.

رئیس پلیس تهران متذکر شد: روز گذشته نیز ده‌ها نفر از مجرمان را بازداشت و طرح برخورد با حاملان سرد را اجرا کردیم.

دستگیری تروریست انتحاری در تهران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
بیدل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
2
2
کاش نام و تصویر این سرگرد رشید ایرانی را هم میگذاشتید ، ضمنا با توجه به تخریب فکری و شخصیتی ملت ایران بازداشتگاههای صد برابر بزرگتر از این نیاز دارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
6
تا میتونید برای اینده نزدیک زندان اماده داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
کاش می گذاشتند عامل انتحار خود منفجرکند .واز دستش خلاص می شدید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین