کد خبر: ۶۹۷۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

علی دهباشی به کرونا مبتلا شد

علی دهباشی، چهره پیشکسوت حوزه کتاب و ادبیات و مدیرمسئول مجله بخارا، به کرونا مبتلا شد.
علی دهباشی به کرونا مبتلا شد
آفتاب‌‌نیوز :

میلاد عظیمی (مدرس دانشگاه و پژوهشگر)، روز گذشته (سه‌شنبه پنجم اسفندماه) با اعلام خبر ابتلای علی دهباشی (چهره پیشکسوت حوزه کتاب و ادبیات و مدیرمسئول مجله «بخارا») به کرونا در صفحه شخصی خود چنین نوشت:
«خادم نستوه فرهنگ ایران علی دهباشی به بیماری کرونا مبتلا شد. تردید ندارم دهباشی به فضل خدا با جنم مقاومی که دارد کرونا را هم مثل دشواری‌های مجله‌نگاری مغلوب می‌کند. چون خوب می‌داند فرهنگ ایران هنوز به او نیازها دارد. نفس تنگ او عرصه را بر کرونا تنگ خواهد کرد. دعای دوستاران فرهنگ ایران با اوست. مردم ایران دوست دارند کسی را که کتاب‌های کتابخانه خود را فروخت تا برای همین شماره نوروزی بخارا کاغذ گران بخرد. دعای ملت ایران با اوست.
علی دهباشی به کرونا مبتلا شد

استاد محمدعلی موحد ملطفه‌ای در خطاب به دهباشی مرقوم فرموده که نقل می‌کنم: آقای دهباشی عزیز شنیدم که بالاخره تصمیم گرفتی مردانه به مصاف کرونا بروی و روی در روی با او پنجه درافکنی. شک ندارم که پیروز خواهی شد. به محض این‌که عرق جبینت خشک شد تلفن بکن تا صدایت را بشنوم. دست و بازویت نیرومند باد و زانوانت استوار. هر صبح و شام برایت وَ ان یَکاد می‌خوانم. دعا می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر خبرهای خوشم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
برای این مرد بزرگ آرزوی سلامت می کنم خدا یاور او باشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین