کد خبر: ۶۹۷۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کمربند ایمنی جان تایگر وودز را نجات داد

عکس| سانحه شدید رانندگی برای گلف‌باز مشهور آمریکایی

تایگر وودز، گلف باز مشهور آمریکایی که یکی از پرافتخارترین ورزشگاران این رشته ورزشی محسوب می‌شود روز سه شنبه در جریان یک سانحه رانندگی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
عکس| سانحه شدید رانندگی برای گلف‌باز مشهور آمریکایی
آفتاب‌‌نیوز :

آخرین خبر از وضعیت تایگر وودز که از سوی رسانه‌ها و نزدیکان وی منتشر شده حکایت از آن دارد که گلف‌باز آمریکایی از ناحیه پای راست دچار چندین شکستگی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

حال عمومی تایگر وودز آنطور که در حساب توییتری وی اعلام شده پس از عمل خوب است. گفته می‌شود که وی در هوشیاری کامل به سر می‌برد و مراحل بهبودی را طی می‌کند.

یکی از ماموران پلیس آمریکا که در محل حادثه حضور پیدا کرده بود به خبرنگاران گفت که تایگر وودز خیلی خوش شانس بوده که از این سانحه جان سالم به در برده است.

کارلوس گونزالس، افسر پلیس آمریکا که در جریان یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت با اشاره به اینکه خودروی تایگر وودز در بخشی خطرناک و حادثه خیز از یک جاده در حومه ساحلی لس آنجلس از کنترل خارج و سرنگون شده است، تاکید کرد که بستن کمربند ایمنی در زنده ماندن او نقش بسیار حیاتی داشته است.

این حادثه در حالی روی داده که تایگر وودز پیش‌تر مواخده به دلیل رانندگی در حالت غیرعادی و بازداشت توسط پلیس را نیز تجربه کرده بود.

تایگر وودز که از وی به عنوان یکی از اسطوره‌های ورزش گلف نام می‌برند پانزده عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و ۸۲ بار در تورنمت‌های بین‌المللی گلف در خاک آمریکا به عنوان نخست دست یافته است.

وی که طی سال های اخیر پس از یک دوره نقاهت طولانی در پی ناراحتی شدید از ناحیه کمر به میادین گلف باز گشته بود نسبت به احتمال حضور در تورنمنت مسترز آگوستا، یکی از معتبرترین مسابقات بین المللی گلف در آوریل آینده ابراز تردید کرده بود.

گلف باز ۴۵ ساله آمریکایی با توجه به جراحات شدیدی که در این سانحه متحمل شده شاید دیگر امیدی برای بازگشت به مسابقات حرفه‌ای این رشته نداشته باشد و همانطور که جان رام،‌ مرد شماره دو فعلی گلف جهان گفته امید است که بتواند پس از بهبودی یک زندگی عادی داشته باشد و با بچه‌هایش گلف بازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین