کد خبر: ۶۹۷۱۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

نادر سلیمانی مهمان یک ویژه‌برنامه شد

برنامه «دست در دست» به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر صبح پنجشنبه ۷ اسفند در قالب یک ویژه‌برنامه ۹۰ دقیقه‌ای میزبان بازیگر طنزپرداز کشورمان نادر سلیمانی خواهد بود.
نادر سلیمانی مهمان یک ویژه‌برنامه شد
آفتاب‌‌نیوز :

در این قسمت از برنامه «دست در دست» که به دلیل همزمانی با مناسبت فرخنده ولادت حضرت علی (ع) پنجشنبه صبح حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روانه آنتن خواهد شد، علاوه بر گپ و گفت شنیدنی سیاوش عقدایی مجری برنامه با نادر سلیمانی، میثم درویشیان‌پور دیگر طنزپرداز کشورمان نیز به اجرای استندآپ کمدی می‌پردازد.

همچنین گفتگو با یکی از پدران فعال در کادر درمان کشور در دوران کرونا که علاوه بر مسئولیت پدر بودن با قصه‌ای خاص مدت‌هاست در سنگر مدافعان سلامت مشغول فعالیت است، بخش دیگر گفتگوهای این برنامه را تشکیل می‌دهد.

این برنامه با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در سراسر کشور در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود و به مناسبت روز پدر پنجشنبه صبح ساعت ۱۰:۳۰ پخش خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین