کد خبر: ۶۹۷۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

انصارالله اعتراف جاسوسان انگلیس را منتشر کرد

دستگاه امنیت و اطلاعات در دولت صنعاء وابسته به انصارالله یمن ویدیویی را منتشر کرد که در آن اعتراف جاسوسان سازمان اطلاعات انگلیس که اخیرا بازداشت شدند، آمده است.
انصارالله اعتراف جاسوسان انگلیس را منتشر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دستگاه امنیت و اطلاعات دولت صنعاء اعلام کرد: ابتدا افسران سازمان اطلاعات آمریکا این جاسوسان را به عضویت گرفته بودند و بعد آن‌ها را تحویل سازمان اطلاعات انگلیس دادند. این جاسوسان اعتراف کردند که در ازای دریافت حقوق ماهانه به جمع‌آوری اطلاعات و داده‌هایی از پایگاه‌ها، اماکن امنیتی، مقرهای نظامی و تأسیسات غیرنظامی و تجاری در استان‌های مختلف می‌پرداختند.

به گفته دستگاه امنیتی صنعاء اعضای این باند جاسوسی به "گردان مأموریت‌های ویژه" تحت رهبری فایز المنتصر پیوستند و آموزش‌های نظامی را دریافت کردند. این گردان برای جذب عناصری از استان‌های شمالی با هدف فعالیت اطلاعاتی به نفع متجاوزان انگلیسی و آمریکایی تأسیس شده است.

این دستگاه اعلام کرد: سازمان اطلاعات انگلیس و آمریکا و کشورهای ائتلاف عربی بر استان‌های شمالی و مشخصاً صنعاء و صعده متمرکز بودند. این سازمان‌ها در جستجوی سامانه‌های دفاع هوایی و پهپادهای ویژه و نیروهای نظامی وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین