کد خبر: ۶۹۷۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

در سراوان چه می‌گذرد؟

برخی منابع خبری با انتشار ویدیوهایی از درگیری هایی در شهرستان سراوان خبر داده‌اند با این حال، سرپرست فرمانداری سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک در این شهرستان اوضاع و شرایط عادی است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
در سراوان چه می‌گذرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته سراوان شاهد تجمع و درگیری‌هایی بود. گفته شده در این درگیری‌ها چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند. امروز نیز برخی منابع خبری از تجمع و درگیری‌های پراکنده در این شهرستان و سرجنگل خبر داده‌اند. همچنین دسترسی به اینترنت در استان سیستان و بلوچستان دچار اختلال شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، با این حال، سرپرست فرمانداری سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک در این شهرستان اوضاع و شرایط عادی است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

سعید تجلیلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه سراوان از ظهر دیروز به بعد شرایط عادی و خوبی دارد اظهارداشت: بعد از واقعه ای که در شمسر اتفاق افتاد یک عده مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و تعدادی را برای گفت‌وگو به داخل این مجموعه فراخواندند.  با توجه به موج‌سواری تعدای از عناصر معاند و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران پس از ورود این افراد به مجموعه فرمانداری سراوان در ابتدا شروع به تحریک و سپس تخریب و وارد کردن خسارت‌هایی به این مجموعه شدند.

سرپرست فرمانداری سراوان بیان کرد: با اقداماتی که از سوی نیروی انتظامی انجام شد بدون تیراندازی و اینکه خونی از دماغ کسی برزمین ریزد افراد وارد شده به مجموعه فرمانداری این شهرستان به بیرون هدایت شدند.معتمدان، ریش‌سفیدان و اعضای شورای تامین سیستان و بلوچستان بعد از این اتفاق همه پای کار آمدند و مشکل خاصی در این زمینه بوجود نیامده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
خدا را شکر که شما همه چی رو اروم و بی سر صدا حل میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
شما من رُ یاد احمدی‌نژاد میندازین!
وقتی که باید جواب میداد، سوال میکرد. مخاطب سوال شما کیست؟ بجز اینه که رسانه‌های خبری مثل شما باید اخبار درست رُ برای مردم اطلاع‌رسانی کنند؟
البته که سالهاست ملت از رسانه‌های داخلی و صداوسیما بریده‌اند و اخبار موثق را از منابع خارجی مطلع می‌شوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین