کد خبر: ۶۹۷۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳

وزیر بهداشت: ۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند

وزیر بهداشت از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: ۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند؛ امیدواریم تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰، اکثر گروه‌های هدف واکسینه شوند.
وزیر بهداشت: ۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز مددکار "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه "وحید قبادی‌دانا" رئیس سازمان بهزیستی کشور از آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی، نمکی در حاشیه این دیدار از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: در اجرای این فرآیند علاوه بر همکاران ما در نظام سلامت و بخش‌های ICU و گروه‌های پرخطر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، گروه سالمندان نیز با عنوان گروه آسیب‌پذیر واکسیناسیون شدند که به شکل نمادین از آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز کردیم.

وزیر بهداشت، افزود: از فردا در اکثر آسایشگاه‌های معلولین و سرای سالمندان کشور این مهم ادامه پیدا خواهد کرد و حدود ۲۰ هزار نفر در این فاز از گروه‌های پرخطر سالمندان و معلولین واکسینه می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: بر حسب سند ملی واکسیناسیون کووید ابتدا کادر بهداشت و درمان، گروه‌های آسیب‌پذیر و گروه‌های پرخطر و سپس افراد عادی واکسن را دریافت می‌کنند و امیدواریم تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ اکثر گروه‌های هدف واکسینه شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین