کد خبر: ۶۹۷۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸

تکذیب حمله به پاسگاه شیرآباد زاهدان/شرط رفع اختلالات اینترنت سیستان و بلوچستان

معاون امنیتی_ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه سیستان و بلوچستان از نظر امنیتی در حالت پایدار است و شهرهای استان در آرامش کامل قرار دارد.
تکذیب حمله به پاسگاه شیرآباد زاهدان/شرط رفع اختلالات اینترنت سیستان و بلوچستان
آفتاب‌‌نیوز :

محمد هادی مرعشی ظهار داشت:‌ خوشبختانه امنیت سطح استان با کمک مردم در سطح مطلوبی قرار دارد و تقریبا وضعیت استان در حالت عادی قرار دارد.  حمله به پاسگاهی در حاشیه شهر زاهدان صحت ندارد و این موضوع شایعه‌ای بیش نیست.  در تلاشیم تا به محض تثبیت کامل شرایط، اختلالات اینترنت در سطح استان برطرف شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار عنوان کرد: ترددها در مرز شمسر سراوان در حالت عادی قرار دارد و تمامی گذرگاههای مرزی فعال هستند و رفت و آمدها در حال انجام است و وضعیت مرز هم در حالت پایدار قرار دارد.

مرعشی عنوان کرد: هیچ گونه سخت گیری برای تردد در مرز وجود ندارد، عده ای از روی غرض، اقدامی را انجام دادند اما می دانیم که مردم ما نقشی در این ماجراها نداشته اند و محبت دولت و نظام هم نسبت به مردمش زیاد است.

وی افزود: در اتفاقی که در سراوان افتاد عده ای موج سواری کردند و عده ای در کورین و قلعه بید به پاسگاه حمله کردند که مشخص است اینها از گروه های مردمی نبوده و از منافقین هستند. در اتفاقی که افتاد گروهک های ضد انقلاب از آب گل آلود ماهی گرفتند و از این قضیه حمایت کردند تا وضعیت استان را متشنج کنند.

وی عنوان کرد: عده ای گول خوردند، عده ای بصورت عمدی و عده ای هم سهوی در این جریانات درگیر شدند و از بسیاری از این اقدامات چشم پوشی شد چون مردم ما قطعا مقصر نیستند. تعداد افراد دستگیر شده در نابسامانی های چند روز اخیر در استان محدود بود که به زودی این تعداد اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین