کد خبر: ۶۹۷۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

سخنگوی شورای نگهبان: آمریکایی‌ها گورشان را گم کنند

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به ترور سردار سلیمانی گفت: بالاترین مجازات آمریکایی‌ها این است که گورشان را از منطقه گم کرده و دست از سر مردم این منطقه بردارند.
سخنگوی شورای نگهبان: آمریکایی‌ها گورشان را گم کنند
آفتاب‌‌نیوز :

عباسعلی کدخدایی در اختتامیه "جشنواره ملی کتاب‌خوانی جهانمرد" گفت: امروز در تمام ایران و کشورهای منطقه و جهان نام شهید سلیمانی به نیکی و بزرگی یاد می شود. حاج قاسم را کسانی که از نزدیک با او آشنا بودند، می شناختند که از عنوان و نام و رسانه فراری بود و این یعنی همان اخلاصی که رهبر معظم انقلاب از آن یاد می کنند.

کدخدایی تاکید کرد: قاسم سلیمانی مرد میدان بود و هیچ وقت از میدان گریزان نبود و در همین میدان ها بود که وظیفه خود را انجام می داد. سال‌ها وقت می‌خواهد که شهید سلیمانی را به خوبی شناخته و به مردم و جوانان معرفی کنیم.

کدخدایی تصریح کرد: تشییع شهید سلیمانی اعلام بیعت مردم ایران با اسلام و انقلاب اسلامی بود؛ این تشییع حقیقتا دشمن را به لرزه انداخت.

وی ادامه داد: جنایتی که در ترور حاج قاسم توسط دولت آمریکا و شخص ترامپ صورت گرفت، جنایت علیه بشریت بود؛ کشوری که مدعی دموکراسی و حقوق بشر است، دست به اقدام جنایتکارانه‌ای زد که هرگز فراموش نخواهد شد.کسانی ترور شده‌اند که ریشه داعش را کنده بودند؛ این عزیزان مستحق پاداش و تقدیر بودند نه جنایتی که منجر به قتل آنها شود.

کدخدایی تاکید کرد: مجامع بین المللی باید وظیفه خود را در قبال این جنایت سکوت کنند و اگر سکوت کنند، باید فاتحه آزادی و حقوق بشر را خواند. دادسرای تهران نیز اقدامات خوبی در بُعد کیفری این جنایت انجام داده است.

وی در پایان گفت: بالاترین مجازات آمریکایی‌ها این است که گورشان را از منطقه گم کرده و دست از سر مردم این منطقه بردارند. مردم منطقه در طول سالیان اخیر، دچار رنج های زیادی بودند که عامل آن، استکبار جهانی بوده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین