کد خبر: ۶۹۷۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

گلایه رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد از رسانه ملی

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان یزد از اطلاع‌رسانی نادرست برخی رسانه‌ها در مورد قیمت بازار میوه و تره بار گلایه کرد و این شیوه اطلاع‌رسانی را قابل توجیه ندانست.
آفتاب‌‌نیوز :

«حسین مشرف» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با انتقاد از اطلاع‌رسانی نادرست قیمت‌های بازار میوه و تره بار از سوی نماینده رسانه ملی در استان، این اقدام را منجر به ایجاد تفکری نادرست در اذهان عمومی دانست و گفت: متاسفانه در قالب این نحوه اطلاع‌رسانی، قیمت برخی اقلام میوه و تره بار در استان یزد دو تا چند برابر بیشتر از قیمت میادین دیگر استانها اعلام شد که کاملاً نادرست است.

وی در ادامه به وضعیت قیمت‌های این هفته بازار میوه و تره بار در میادین استان اشاره کرد و گفت: در هفته جاری، هر کیلوگرم خیار گلخانه ای با قیمت ۷ تا ۹ هزار تومان و خیار درجه دو نیز با قیمت سه هزار تومان عرضه می‌شود.

مشرف با بیان این که متاسفانه در روزهای آتی افزایش مجدد قیمت موز را شاهد خواهیم بود، افزود: هر کیلو موز هندی از قیمت ۴۵ هزار تومان به ۵۰ تومان و موز وارداتی از ۵۰ هزار به ۵۸ تومان افزایش خواهد داشت.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد ادامه داد: قیمت هر کیلو گوجه فرنگی نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است و با نرخ هر کیلو ۲ تا ۳ هزار تومان در میادین میوه عرضه می‌شود.

وی از اندک افزایش قیمت سیب زمینی در بازار یزد خبر داد و گفت: در هفته جاری هر کیلو سیب‌زمینی نو جیرفت ۳ تا ۴ هزار تومان و سیب زمینی کهنه وارداتی از همدان نیز از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

مشرف قیمت هر کیلو پیاز در میادین استان را از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان ذکر کرد و در مورد قیمت پرتقال افزود: قیمت پرتقال از هفته پیشین افزایش یا کاهشی نداشته است و انواع پرتقال به همان منوال قبل از ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان به فروش می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین