کد خبر: ۶۹۷۷۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

فریم به فریم با خداحافظی علی کریمی از انتخابات/عکس

چهره محبوب فوتبال ایران تنها 9 رای از آن خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال به توفیقی نرسید. او در نهایت با کمترین آرا در مرحله اول شکست خورد. تنها 9 عضو مجمع به جادوگر رای دادند. کریمی پس از آنکه اعلام شد همراه با آجرلو از راه یافتن به مرحله دوم انتخابات بازمانده، با کاندیداهای دیگر دست داد و مسئولان برگزاری را تشویق کرد و رفت.

کریمی: آمده بودم تا بهانه دست کسی نباشد

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال می‌گوید از ابتدا می‌دانست چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد.

علی کریمی که با کسب ۹ رای در مرحله اول انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، نتوانست به حد نصاب لازم برای باقی ماندن در رقابت دست پیدا کند، پس از خروج از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بعد از مدت‌ها شرایط برای حضور فوتبالی‌ها رقم خورد و من هم آمدم اما نشد. برای آقای عزیزی خادم و هاشمی آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله هر کسی انتخاب می‌شود کارهای اساسی برای فوتبال انجام دهد.

وی افزود: از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و فقط برای این حضور پیدا کردم که پس‌فردا نگویند شرایط مهیا شد که فوتبالی‌ها بیایند اما کسی نیامد. من برای اینکه بهانه دست کسی نباشد این کار را کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
Said
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
1
فدراسیونی که بزرگانی مثل کریمی نتونن درون جایی داشته باشند. شخصا چند سالی هست دور فوتبال ایران رو خط کشیدم و حتی تماشا نمی کنم ولی با کاندیداتوری کریمی امیدی داشتم که شاید اتفاق مثبتی بیافتد که متاسفانه نشد.خا.... وزارت ورزش با این انتخاباتش. وقتی به طرف اجازه حرف زدن نمی دن و سانسورش می کنن معلومه که نمی گذارند انتخاب بشه. واقعااااآا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
1
یه عده مردم رو گروگان گرفتن و مردم هیچ نقشی ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
وقتی فوتبالی ها خودشون رو قبول ندارند چی باید گفت؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین