کد خبر: ۶۹۷۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما در گیلان طی روزهای آینده

مدیرکل هواشناسی گیلان از نفوذ جریانات هوای سرد و بارشی طی فردا و پس‌فردا به گیلان خبر داد و گفت: هوای استان در ارتفاعات برفی و دما نیز بین سه تا ۶ درجه سلسیوس سرد می‌شود.
کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما در گیلان طی روزهای آینده
آفتاب‌‌نیوز :

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی غالباً پایدار در گیلان تا عصر روز دوشنبه است.

وی با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی از عصر فردا به گیلان افزود: در پی نفوذ این سامانه به منطقه به‌تناوب افزایش ابر، کاهش دما و بارندگی توأمان با باد مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش محسوس دما طی فردا تا سه‌شنبه گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، برای ارتفاعات استان تا اواخر هفته بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

دادرس از صدور اطلاعیه هشداری سطح زرد در پی برودت هوا در گیلان خبر داد و بیان کرد: بر اساس نفوذ سامانه ناپایدار بارندگی موقتی برف در برخی نقاط شدید به‌ویژه در نواحی غربی پیش‌بینی‌شده و لازم است هشدارها در این رابطه جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه طی فردا تا عصر سه‌شنبه دمای هوا بین سه تا ۶ درجه سرد می‌شود، تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید ازجمله مخاطراتی است که برای فردا و پس‌فردا برای گیلانیان پیش‌بینی‌شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین