کد خبر: ۶۹۷۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

کونته: حق اینتر حذف از لیگ قهرمانان نبود

آنتونیو کونته معتقد است اینتر در دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.
کونته: حق اینتر حذف از لیگ قهرمانان نبود
آفتاب‌‌نیوز :

اینتر عصر امروز موفق شد با سه گل جنوا را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به میلان، فاصله اش را با رقیب همشهری به هفت امتیاز افزایش دهد. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و باتجربه اینتر مدعی شد در گذشته فاصله زیادی بین این تیم و یوونتوس وجود داشته و در دو سال اخیر اینتر شرایط بهتری پیدا کرده است.

آنتونیو کونته گفت: "من امشب دیدار رم با میلان را تماشا خواهم کرد، زیرا به فوتبال علاقه دارم و بی شک این بازی را از تلویزیون خواهم دید. در مقابل تیم جنوا در شرایطی خیلی خوب بازی کردیم که فکر می کنم آنها در این بازه زمانی فقط یک امتیاز کمتر از ما کسب کرده بودند. ما سه گل به ثمر رساندیم و ماتیا پرین نیز چند عکس العمل فوق العاده داشت، بنابراین من از عملکرد تیمم خوشحالیم.

می دانیم که 14 بازی دیگر پیش رو داریم. همانطور که گفتم رویارویی با جنوا و پارما روی کاغذ آسان به نظر می رسد، اما ما باید ثابت کنیم نه فقط در بازی های بزرگ، بلکه برای همه مسابقات آماده ایم. بازیکنان اینتر همیشه باید هدف و میل به پیروزی داشته باشند. سالهاست که اینتر موفق به کسب عنوانی نشده است، با وجود اینکه فصل گذشته اولین سال من بود، ما فاصله ای با قهرمانی نداشتیم.

من فکر می کنم حق ما حذف از لیگ قهرمانان نبود، اما این ناکامی باعث شد که شرایط خودمان را بازنگری کرده و متوجه شویم باید تیمی رقابت طلب تر باشیم. اگر حالا در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم، فکر می کنم می توانستیم در آن نیز درخشان ظاهر شویم. در سال های گذشته، در بهترین حالت فاصله اینتر با یوونتوس 15 امتیاز بود. بنابراین اگر واقع بین باشیم متوجه می شویم فصل گذشته یک گام بسیار بزرگ به جلو برداشتیم."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین