کد خبر: ۶۹۷۹۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

واکنش احمدی‌نژاد به حادثه سراوان: درباره سرچشمه‌های قاچاق و چیزهایی که دیده‌ام صحبت خواهم کرد

محمود احمدی نژاد گفت: ما در دولتمان سعی کردیم با نگاه عدالت محور، بدون توجه به قومیت و مذهب و چه و چه، واقعا عادلانه آنجا کار کنیم ولی هنوز خیلی فاصله است. مرزبانان غیور هستند، چیزی دست آنها نیست. قاچاق در سیستم و مقررات ریشه دارد. من یک روزی راجع به آن صحبت خواهم کرد که از کجاها سرچشمه می گیرد، چیزهایی را که خودم دیده ام.
واکنش احمدی‌نژاد به حادثه سراوان: درباره سرچشمه‌های قاچاق و چیزهایی که دیده‌ام صحبت خواهم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

احمدی‌نژاد در واکنش به حادثه سراوان گفت: مردم را متهم می کنند که آنها مشکل هستند. مسئول همه مشکلات اقتصادی، مردم هستند. کرونا آمده است، مردم مسئول هستند. قاچاق می شود، مردم مسئول هستند. هر اشکالی هست! دو تا مثال از یک نفر می آورند و بعد مردم می شوند متهم!

وی افزود: کُل قدرت و ثروت کشور در دست دولت متمرکز است. مردم بدون اجازه دولت نمی توانند، در خیابان راه بروند. یک جگرکی نمی توانند باز کنند. همه تصمیمات، سیاستگذاری ها، ساختارها، همه چیز دست دولت و نهادهای حکومت است، بعد مشکل را گردن مردم می اندازند.

احمدی‌نژاد گفت: الان ماجرای قاچاق پیش آمده است. واقعا مسئول قاچاق مردم هستند؟ آن آقایی که کارت سوخت را برداشت و 10 میلیارد دلار به کشور خسارت زد، آیا با او هم به اندازه یک کوله‌بر برخود می شود؟ مردم مرزنشین مسئول هستند؟ سیاست ها و تصمیمات کلان هیچ نقشی ندارد؟

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان جزو وفادارترین، اصیل‌ترین و شجاع‌ترین اقوام ایرانی هستند. همیشه از مرزها دفاع کرده اند و اتفاقا جزو محروم ترین ها هم هستند. قبل از انقلاب محروم بودند، بعد از انقلاب هم فاصله خیلی شده است. من چون رفته ام و تا خط مرزی هم رفته ام، همه شهرها را رفته ام.

به نوشته دولت بهار، احمدی نژاد اظهار داشت: ما در دولتمان سعی کردیم با نگاه عدالت محور، بدون توجه به قومیت و مذهب و چه و چه، واقعا عادلانه آنجا کار کنیم ولی هنوز خیلی فاصله است. مرزبانان غیور هستند، چیزی دست آنها نیست. قاچاق در سیستم و مقررات ریشه دارد. من یک روزی راجع به آن صحبت خواهم کرد که از کجاها سرچشمه می گیرد. چیزهایی را که خودم دیده ام. بی انصافی است که ما مردم مرزنشین را مسئول مشکلات اقتصادی معرفی کنیم. باید با ملاطفت برخورد کرد. آنها در آن بیابانها بدون امکانات دارند مرز را حفظ می کنند، آنجا را تخلیه نمی کنند. اما مسئول همه چیز، مردم اعلام می شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
3
سخنان حقی با نیتهای ناحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
سرچشمه تمامی مشکلات از دوران 8ساله جنابعالی سرچشمه میگیرد.وایران را2000سال به قهقرابردید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
من آقای احمدی نزاد را دوست دارم ولی بیشترین تبعیض در حق مردم بلوچ در دوران ریاست جمهوری ایشان روا داشته شد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین