کد خبر: ۶۹۸۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

یک عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی
آفتاب‌‌نیوز :

علی کریمی فیروزجایی در نوبت سوم جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت رسیدگی به گلایه‌های اصناف اصفهان. به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت پیگیری درخواست جمعی از معلولین دارایی معلولیت شدید و ضایعه نخائی.

حبیب الله دهمرده به وزیر ورزش و جوانان: چرا در رابطه با طرح‌های نیمه سیستان اقدام جدی صورت نمی‌گیرد؟ به وزیر کشور: چرا در اثر سوء مدیریت خطوط مرزی به جای فرصت به تهدید تبدیل شده است؟

علی حدادی به همراه ۴۸ نماینده دیگر به وزیر نیرو: علت بی‌تدبیری در مدیریت خدمت‌رسانی در شبکه برق و خاموشی‌های پی در پی چیست؟

کمال علیپور خنک‌داری به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان و عدم مدیریت صحیح در ادارات و شهرستان‌ها به خصوصدر استان مازندران.

صدیف بدری به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا نظارت مستمر بر قیمت مصالح ساختمانی به ویژه فولاد و سیمان صورت نگرفته و افزایش قیمت چشمگیری داشته‌اند؟

محمد کعب عمیر به وزیر نیرو: لزوم توجه به حل مشکل برق شوش و کرخه. لزوم تأمین آب شرب سالم در شهرستان شوش و کرخه. لزوم حل مشکلات ناپایداری و افت ولتاژ در شبکه توزیع برق شوش و کرخه.

غلامرضا شریعتی به وزیر کشور: لروم رسیدگی به مشکلات محلات آسیب‌پذیر حاشیه شهرها.

روح الله ایزدخواه به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم رسیدگی اقدامات مشکوک مهاب قدس به منظور کوچک‌سازی آن و احتمال وقوع تجربه شکست‌خورده دیگری در خصوصی سازی.

عزدالله ایردپناه به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم اتخاذ تصمیم مناسب و فوری در خصوص ریزش شدید بورس.

حسین محمد صالحی دارانی به همراه ۲۶ نماینده دیگر به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به کمبود شدید روغن نباتی در سفره‌های مردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین