کد خبر: ۶۹۸۰۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳

پیش‌نویس قطعنامه آژانس: بدون اجرای پروتکل الحاقی، نمی‌توانیم صلح‌آمیزبودن برنامه هسته‌ای ایران را تأیید کنیم

یش نویسی از قطعنامه آژانس انرژی اتمی به دست ما رسیده است که در آن بر اهمیت نقش آژانس در راستی آزمایی پایبندی ایران به تعهداتش تأکید شده است. همچنین آژانس انرژی اتمی تاکید کرده بدون اجرای پروتکل الحاقی، نمی توانیم صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران را تأیید کنیم.
پیش‌نویس قطعنامه آژانس: بدون اجرای پروتکل الحاقی، نمی‌توانیم صلح‌آمیزبودن برنامه هسته‌ای ایران را تأیید کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

الجزیره در گزارشی نوشت: پیش نویسی از قطعنامه آژانس انرژی اتمی به دست ما رسیده است که در آن بر اهمیت نقش آژانس در راستی آزمایی پایبندی ایران به تعهداتش تأکید شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: پیش نویس قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی بر ضرورت همکاری کامل ایران در اجرای توافقنامه پادمان تأکید می کند.

این پیش نویس از ایران می خواهد بدون هیچ گونه تأخیری به خواسته های آژانس در مورد توافق پادمان پاسخ دهد.

همچنین آژانس انرژی اتمی تاکید کرده بدون اجرای پروتکل الحاقی، نمی توانیم صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران را تأیید کنیم.

در این پیش نویس آمده است: ما نگران تصمیم ایران برای جلوگیری از فعالیت بازرسان آژانس برای راستی آزمایی اجرای مفاد توافق هسته ای هستیم. ما از ایران می خواهیم فوراً مفاد پروتکل الحاقی را اجرا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمدگلکارخوزانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
باسلام
به نظر قطعنامه معمولی است و به هر جهت در پایان یک چیزی باید تهیه و ارائه به عنوان خروجی اجلاس باشد و آن طور که میگفتند زیاد تند و مشکل دار نیست و مدیرکل آژانس هم از حکام خواسته که در این مقطع موضوع را سیاسی نکنید.اگر تند رو های بی ترمز سر جا و کار خودشان بنشیند مطمنا تحریمها برداشته و شرایط بهتر خواهد شد و انصافا دولت آقای روحانی بخصوص جناب آقای ظریف وزیر محترم خارجه و آقای دکتر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس محترم سازمان انرژی اتمی ایران در این راستا زحمت بی وقفه کشیدند و خوب کار کردند، خداوند به ایشان عمر با عزت با خیر و برکت عنایت فرماید، آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
فاتحه برجام رو اونا میخوان بخونن روشون نمیشه و ایران داره خوب کمکشون میکنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین