کد خبر: ۶۹۸۰۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶

بازداشت ۴۱ نفر در ارتباط با «مدلینگ» در همدان

روابط عمومی سپاه همدان خبر داد: شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی (آتلیه ها، عکاسان و مدلینگ سایبری) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان منهدم شد.
بازداشت ۴۱ نفر در ارتباط با «مدلینگ» در همدان
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، علی‌ اکبر کریمپور اظهار کرد: شبکه سازمان‌یافته هنجارشکن فرهنگی (آتلیه‌ها، عکاسان و مدلینگ سایبری) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان منهدم شد‌.

وی گفت: این شبکه‌ از طریق ارتباط‌گیری با زنان و دختران جوان در فضای مجازی و حقیقی، با اغفال آنها اقدام به تولید و انتشار محتوی مستهجن و خلاف موازین شرعی و فرهنگ اسلامی در فضای رسانه ای و مجازی می‌کرد.

مسوول روبط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: عناصر این شبکه از تصاویر برهنه و نیمه عریان سوژه‌های خود برای انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های معاند خارج‌نشین نیز استفاده کرده‌اند.

وی گفت: در این خصوص ۴۰ نفراز ادمین ها و عناصر اصلی مورد دعوت و ارشاد قرار گرفته و پرونده یک نفر از متهمان اصلی جهت سیر مراحل قضایی تحویل دادستانی شده است.

کریمپور با اشاره به رصد مداوم فضای مجازی و حقیقی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به منظور تامین امنیت پایدار از مردم درخواست کرد اخبار امنیتی و اطلاعاتی خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری در میان بگذارند..

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
1
ای بابا فقط باید گفت خداوند به داد این مردم برسد
خسته از گرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
الان گرونی و ناامنی های که بابت این گرونی ها درست شده با این دستگیری ها حل شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین