کد خبر: ۶۹۸۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

پنج کودک گمشده درمیان پیدا شدند

پنج کودک گمشده در روستای خیرآباد اسدیه از توابع شهرستان درمیان در خراسان جنوبی پس از تلاش سه ساعته تیم‌های امدادی پیدا شدند.
پنج کودک گمشده درمیان پیدا شدند
آفتاب‌‌نیوز :

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی روز چهارشنبه گفت: ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته با اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی پنج کودک در محدوده روستای خیرآباد از توابع اسدیه، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

محمد اسعدزاده از مشارکت سه تیم امدادی از شعبه درمیان در این عملیات جست و جو خبر داد و افزود: با تلاش سه ساعته این تیم‌ها و با همکاری نیروی انتظامی، کودکان مفقود شده با سلامت کامل پیدا و به خانواده‌ها تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: کودکان در مسیر روستای گاویج به خیرآباد طی طریق داشتند که به دلیل تاریک شدن هوا و ترس از عوامل محیطی به زیر یکی از پل‌های جاده‌ای پناه بردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار مراقبت خانواده‌ها از کودکان شد و گفت: هر سال گزارش‌هایی مبنی بر مفقودی کودکان و نوجوانان داریم که بعضا به نتایج نامطلوب و دلخراشی منجر می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین از شهروندان به ویژه گردشگران خواستاریم قبل از سفر به مناطق کوهستانی و کویری، نسبت به وضعیت آب و هوا و شرایط جغرافیایی اطلاعات کافی را کسب کنند.

روستای خیرآباد در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی اسدیه مرکز شهرستان درمیان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین