کد خبر: ۶۹۸۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

نتایج انتخابات روی تصمیم مسی تاثیر نمی گذارد

نتایج انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روی آینده ستاره آرژانتینی تاثیر نخواهد گذاشت.
نتایج انتخابات روی تصمیم مسی تاثیر نمی گذارد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از بی ساکر، اگر یک نام باشد که بیش از هر موضوع دیگری باشگاه بارسلونا را نگران می کند، آن لیونل مسی است. ستاره آرژانتینی در فصل نقل و انتقالات تابستانی در آستانه ترک تیم کاتالانی قرار داشت اما در نهایت در این تیم ماند. مهاجم آبی اناری ها در یک مصاحبه اعلام کرد نمی داند در فصل آینده (۲۲-۲۰۲۱) برای بارسلونا بازی خواهد کرد یا نه و در پایان فصل جاری تصمیم گیری می کند. قرارداد مسی سی ام ژوئن به پایان می رسد و او از یکم ژانویه ای که گذشت آزاد است تا با هر باشگاهی مذاکره کند. تاکنون پاری‌سن ژرمن بیش از دیگر تیم های برای امضای قرارداد با ستاره آرژانتینی علاقه نشان داده است.

در این میان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هفتم مارس (یکشنبه هفته آینده) برگزار می شود تا جانشین خوسپ ماریا بارتومئو که چند ماه قبل استعفا داده بود مشخص شود. به نظر می رسید این انتخابات روی تصمیم مسی هم تاثیر بگذارد و اگر خوان لاپورتا رییس باشگاه شود کاپیتان آرژانتینی هم در این تیم بماند. با این حال بر اساس اعلام مانو کارنیو، خبرنگار برنامه ال لارگرو شبکه SER نتایج انتخابات روی آینده لئو تاثیر نخواهد گذاشت.

مسی منتظر است فصل پایان یابد و سپس تصمیم بگیرد. او می خواهد از پروژه باشگاه در سال های پیش رو آگاه شود و بر اساس آن تصمیم گیری کند. هم برای بارسا و هم لالیگا جدایی ستاره آرژانتینی یک فقدان بزرگ خواهد بود چون باید با بهترین فوتبالیست تاریخشان خداحافظی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین