کد خبر: ۶۹۸۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

الهامی: تا آخر عمرم دیگر دستیار نمی‌شوم/ استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود

گزینه مربیگری باشگاه استقلال بعد از مذاکره با مدیرعامل این باشگاه و احتمال سرمربیگری یا دستیار شدن در این تیم گفت: تا آخر عمرم دیگر دستیار نمی‌شوم.
آفتاب‌‌نیوز :

ساکت الهامی، سرمربی سابق تراکتور که همراه با این تیم جام حذفی را با شکست استقلال کسب کرد، یکی از گزینه‌های مدنظر استقلال برای سرمربیگری این تیم است. او امروز به باشگاه استقلال رفت و جلسه‌ای با احمد مددی، مدیرعامل استقلال شد.

ساکت الهامی بعد از جلسه در جمع خبرنگاران درباره نتیجه این جلسه گفت: کاری با آقای مددی داشتم و به باشگاه آمدم.

او که علاقه‌ای به گفت‌وگو درباره جزییات این جلسه نداشت، درباره اینکه آیا قرار است دستیار سرمربی شود یا خودش برای سرمربیگری مذاکره کرده اظهار کرد: تا آخر عمرم دیگر دستیار نمی‌شوم. امروز به اینجا آمدم، چون کار داشتم، اما نمی‌توانم حرفی بزنم، چون اتفاقی نیفتاده است.

سرمربی سابق تراکتور در واکنش به اینکه مددی صراحتا از او به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم نام برده است، گفت: اینکه مددی اعلام کرده من گزینه هستم لطف اوست. همیشه استقلالی بوده‌ام و استقلالی هم هستم، اما در مجموع امیدوارم اتفاقی برای این تیم رخ بدهد که منجر به موفقیتش شود، چون انصافاً مردم در این چند سال اذیت شده‌اند.

الهامی درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود، گفت: استقلال حتی می‌تواند قهرمان آسیا شود. حضورم در باشگاه استقلال به نوعی مذاکره با مدیران این باشگاه بوده است اما واقعا چیز زیادی در جلسه رقم نخورد که بخواهم در موردش صحبت کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین