کد خبر: ۶۹۸۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

نقشه شیطانی قتل پدر توسط مادر و فرزند

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری زن جوان که با نقشه شیطانی، همسرش را به قتل رسانده بود خبرداد.
نقشه شیطانی قتل پدر توسط مادر و فرزند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمود علی فر در تشریح این خبر گفت: در ۲۵ آذرماه سال جاری کشف جسد مرد ۴۵ ساله در حاشیه جاده روستایی به پلیس آگاهی گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گنبدکاووس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که متوفی اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که این موضوع ذهن مأموران را به سمت به قتل رساندن نامبرده توسط همسر و یا اعضاء خانواده هدایت کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی همسر متوفی به پلیس آگاهی دعوت که در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، لذا با توجه به تناقض گویی‌های زن جوان، با ارائه مستندات از سوی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس تصریح کرد: زن جوان در اعترافات خود عنوان کرد که چند سالی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیر شده که پس از اتمام درگیری مقادیری داروی خواب‌آور را به او داده و وی را بی‌هوش می‌کند.

وی بیان کرد: متهم پس از بی‌هوش کردن همسرش او را به قتل رسانده و با همدستی فرزند خانواده با خودرو جسد را به یکی از جاده‌های روستایی اطراف شهرستان منتقل و در حاشیه جاده رها می‌کنند.

به گزارش پلیس گلستان، علی فر یادآور شد: فرزند خانواده پسر ۱۹ ساله که در تحقیقات تکمیلی در مواجهه با ادله پلیس به طراحی و اجرای نقشه شیطانی مادرش اعتراف کرد و گفت، به دلیل وجود اختلاف خانوادگی شدید مادرم این نقشه شوم را طراحی و قرص‌های خواب‌آور را که توسط فردی دیگر تهیه شده بود به پدر دادیم و پس از به قتل رساندن پدر اعلام مفقودی‌اش را به پلیس اعلام کردیم.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس بیان کرد: قاتل و همدستش به مرجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین