کد خبر: ۶۹۸۶۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

کاهش ۸ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس امروز شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ با ۸ هزار و ۱۷۲ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۶۹ هزار واحد رسید تا روند کاهشی آن در اولین روز کاری بازار سرمایه ادامه یابد.
کاهش ۸ هزار واحدی شاخص کل
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس امروز با کاهش ۸هزار و ۱۷۳واحدی مواجه شد و به رقم یک میلیون و ۱۶۹هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۲۹ واحد کاهش به ۴۳۰ هزار و ۹۳۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۴۲۸ هزار و ۸۱۴ معامله به ارزش ۳۴۲۹ میلیارد تومان انجام دادند. نمادهای فملی، فارس، فولاد، شستا، شپنا، وبملت و و پاسار بیشترین تاثیر منفی و همچنین نمادهای برکت، فولاژ، شسپا و شبهرن بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند.

اما شاخص فرابورس که در روزهای پایانی بازار سرمایه در هفته گذشته، ‌ ۳ روز پیاپی مثبت بود امروز در اولین روز کاری هفته با ۷۹ واحد کاهش ‌به ۱۶ هزار و ۹۰۵ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم ۳۴۲هزار و ۷۳۷ معامله به ارزش ۱۶هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان بود.

بپاس، میدکو، آریا، غصینو و صبا بیشترین تاثیر منفی و رافزا و زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را نسبت به سایر نمادها روی شاخص فرابوس داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
0
8 ماهه زندگی ما همینه...

فقط میتونم بگم خدا از مسببینش نگذره..

اه ندارهایی که اعتماد کردن گردنشونو خواهد گرفت...
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
1
بالا رفتن ویا ریزش بورس درایران بصورت دستوری توسط بانک مرکزی انجام می شود .دولت وقتی می خواهد سهام بانکها وشرکتهای دولتی را در دربورس عرضه کند به مسئولان بورس دستور می دهد تا جاییکه ممکن است شاخص بورس و ارزش سهام عرضه شده درتابلوی بورس را بالا ببرند.زمانیکه دولت تمام سهام عرضه شده اش را به فروش رساند مجددا دستور کاهش شاخص بورس وسهام عرضه شده را به مدیریت بورس می دهد.بالا وپایین کردن شاخص بورس وارزش سهام عمدی وتوسط مدیریت بازار بورس و بدستور بانک مرکزی انجام می شود ومردم دراین بین عروسک خیمه شب بازی بانک مرکزی هستند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین