کد خبر: ۶۹۸۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
هفته هفدهم لیگ برتر؛

آلومینیوم ۶تایی شد؛ سپاهان شانه به شانه پرسپولیس در صدر

تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۶ بر یک آلومینیوم اراک را از پیش رو برداشت و هم امتیاز با پرسپولیس و تنها به واسطه تفاضل گل، در رتبه دوم جدول رده‌بندی جای گرفت.
آلومینیوم ۶تایی شد؛ سپاهان شانه به شانه پرسپولیس در صدر
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر سپاهان امروز از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی اراک میهمان آلومینیوم بود.

قضاوت این دیدار را حسین زیاری با کمک‌های فرهاد مروجی و امید افخمی برعهده داشت.

شاگردان محرم نویدکیا که تا پیش از این دیدار با ۳۱ امتیاز پشت سر پرسپولیس در جایگاه دوم قرار داشتند، با امید به کسب سه امتیاز و لغزش پرسپولیس در دیدار برابر صنعت نفت پا به میدان گذاشتند.

نخستین حمله خطرناک طلایی‌پوشان در دقیقه ۱۵ تدارک دیده شد و ارسال امید نورافکن از جناح چپ زمین به سجاد شهباززاده رسید که پاس رو به عقب او و شوت خلعتبری در میانه راه به محمد محبی رسید تا این بازیکن با چرخش و شوت زمینی، به راحتی دروازه آلومینیوم را باز کند.

در ادامه نیز شوت زمینی یاسین سلمانی در دقیقه ۱۹ از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

سپاهانی‌ها در دقیقه ۲۷ و در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم به گل دوم خود دست یافتند و سجاد شهباززاده ریباند دفاع حریف را با یک ضربه زمینی تبدیل به گل کرد.

شوت سید مهدی حسینی از راه دور با مدافع سپاهان برخورد کرد که در این صحنه مشکوک به خطای هند پنالتی داور در این صحنه خطای بیرون از محوطه را گرفت.

در دقیقه ۴۵ شاگردان محمود خرمزی موفق شدند یکی از گل‌های خورده جبران کنند؛ پاس بلند آریاکیا از سمت چپ میانه زمین به پشت مدافعان سپاهان را سید مهدی حسینی با فرار عالی و ضربه چیپ تبدیل به گل اول آلومینیوم کرد.

محمد ایران پوریان از آلومینیوم که در نیمه نخست با کارت زرد داور جریمه شده بود، در دقیقه ۴۸ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید و شاگردان نویدکیا در آغاز نیمه دوم بار دیگر به گل رسیدند؛ ضربه ایستگاهی تماشایی محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۴۹ دور از دستان پورحمیدی وارد دروازه شد و گل سوم سپاهان را رقم زد.

سپاهان بار دیگر در دقیقه ۶۰ و توسط شهباززاده به گل رسید؛ مهاجم احیا شده طلایی‌پوشان با این گل خود را به گل دوم و تیمش را به گل چهارم رساند. محمود خرمزی سرمربی آلومینیوم در دقیقه ۶۶ بابت اعتراض به داوری برای دومین بار کارت زرد گرفت و از محوطه فنی اخراج شد.

شاگردان نویدکیا که هیچ قصدی برای عقب نشینی نداشتند، در دقیقه ۸۸ توسط دانیال اسماعیلی فر موفق به ثبت پنجمین گل خود شدند و در ادامه نیز در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی، دانیال اسماعیلی فر بار دیگر روی اشتباه بازیکنان آلومینیوم اراک در محوطه جریمه گل ششم سپاهان را به ثمر رساند.

با این نتیجه سپاهان باوجود هم امتیاز شدن (۳۴ امتیاز) با پرسپولیس که در دیگر دیدار امروز برابر صنعت نفت تن به تساوی داده بود، به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم ایستاد.

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، سیدمهدی حسینی، محمد ایرانپوریان، مصطفی احمدی(امیر نوری)، حامد پاکدل(نیما درودی)، سعید باقرپسند(اسماعیل شریفات)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند(میثم مجیدی) و میثم آقایی(جابر انصاری)

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز(محمدرضا حسینی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی، جلال علی‌محمدی، محمدرضا خلعتبری(محمدرضا حسینی)، محمد محبی(مهدی ترکمان) و سجاد شهباززاده(گیورگی گولسیانی)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین