کد خبر: ۶۹۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

صرافان دلار را چند می‌خرند؟/بازارساز وارد فاز احتیاط شد

درحالی که قیمت هر دلار امریکا از ابتدای روز تا کنون کاهشی ۴۸۰ تومانی را تجربه کرده و به نرخ ۲۴ هزار و ۲۷۶ تومان رسیده است، بازار ساز در ارائه سیگنال به بازار کمی محتاطتر از قبل عمل می‌کند .
صرافان دلار را چند می‌خرند؟/بازارساز وارد فاز احتیاط شد
آفتاب‌‌نیوز :

بازارساز نرخ خرید لار از مردم را امروز ۴۸۰ تومان کمتر از نرخ فروش اعلام کرده است . این تفاوت قیمت از سوی بسیاری از صرافان به احتیاط بالای بازارساز در ارائه سیگنال به بازار ارز تلقی می‌شود. در برخی روزها قیمت خرید و فروش حتی فاصله‌ای بیش از هزار تومان را داشت در حالی که این تفاوت در شرایط معمولی به صد تومان محدود می‌شد .

امروز صرافان بانکی هر دلار را به قیمت ۲۳ هزار و ۷۹۹ تومان خریداری می‌کنند . نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانکی نیز ۲۹ هزار و ۳۳۳ و نرخ خرید آن از مردم ۲۸ هزار و ۷۵۶ تومان است.

علاوه بر این، نرخ خرید یورو در بازار ۲۹ هزار و ۵۸ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۳۴۹ تومان اعلام شد.براساس این گزارش، در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه)، هر یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان و هر دلار ۲۴ هزار و ۵۶۹ تومان به فروش رسید.

همچنین روزپنجشنبه گذشته در سامانه سنا، حواله یورو به قیمت ۳۰ هزار و ۷۵۲ تومان معامله و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۹۵۱ تومان فروخته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین